Copil de blogger…

Sambata seara i-am dat lui S. litere de colorat cu cariocile Do-a-dot. S-. a colorat 5 fise constiincios, ordonat apoi m-a rugat sa le fac poze. Pentru ca tot intarziam cu fotografiatul, a luat el aparatul si le-a tras in poza, pe fiecare. Iata:

 Dupa ce le-a tras in poza, a inceput sa strige cat il tineau plamanii:

Pune-le pe bloooog! Pune-le pe blooooog!

 

S.:  Mami, te fac cadou si te trimit prin posta la Irina!

O secunda mai tarziu ma ia de gat, imi da un pupic si imi spune:

Mami, fii cadoul meu!

 

Din categoria „Uite-l pe Mos Craciun, nu e Mos Craciun”:

S. vrea sa se joace cu scena nativitatii pusa bine intr-un dulap. Cum nu vreau sa se plictiseasca deja de materialele pregatite pentru Craciun, i-am oferit alternativa.

Asta e pentru Craciun, i-am spus.

Cand vine Mos Craciun?, spune el…

Mami, ti-am spus deja ca la Craciun e vorba despre Domnul Iisus!

Da’ Lavinia (doamna educatoare) a zis ca Mos Craciun exista!

Si daca mama spune ceva si Lavinia altceva, pe cine crezi?, l-am intrebat eu.

A stat o secunda si s-a gandit:

Pe Mos Craciun!!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. Raluca, S. face progrese foarte mari, e atat de constiincios, il felicit din suflet!
    Magia lui Mos Craciun si la noi e subiect zilnic de discutie si visare, deci…ii lasam sa viseze, nu?
    Va imbratisez cu drag!

    Răspunde
  2. Am ras cu lacrimi :)) Faza cu „mami te fac cadou” a fost tare comica dar si emotionanta, ca vrea sa fii cadoul lui🙂
    Si noi vorbim acum despre Mos Craciun, nu uita zi de zi sa-mi aminteasca ce cadou isi doreste el de la Mos :))) Cand vezi bucuria din ochisorii lor, cum sa nu-i lasi sa viseze🙂 Cele mai frumoase amintiri din copilaria mea sunt si cele mai vechi, dupa spusele mamei mele, de pe la 3 anisori. Imi amintesc nerabdarea si bucuria cand gaseam dimineata bradul impodobit si cadouri sub perna (asa era obiceiul atunci). Cand am mai crescut, pe la 8 ani, am descoperit cadourile pitite de mama, atunci am aflat cine e Mosu’, insa tot am refuzat sa ies din visare.

    Răspunde
    • Stii ce am observat la S.? El isi doreste de Craciun ce a primit si anul trecut (masini de constructie). La fel si cu torul de ziua lui, cand l-am intrebat cu ce sa fie tortul a zis tot cu Winne the Pooh, pana cand l-am convins noi ca ar fi mai cool cu Cars. Na, sper sa ii placa cadoul de anul asta. Cred ca a fost foarte impresionat anul trecut de toata faza cu Craciunul…

      Răspunde
  3. Chiar ca copil de blogger! hihi🙂
    Din fericire, la noi la gradi Craciunul si bucuriile care vin cu el nu-s legate de Mos Craciun. Totusi nu era mare scofala. E una din povesti, iar copiilor le plac povestile si au rolul lor.
    Cadourile din ghetute sau sub bradul impodobit sunt si vor avea mereu rolul lor in familia noastra caci eu insami, ca parinte, ma bucur numai cu gandul la ele🙂
    Si eu am descoperit cu dezamagire pe la 7 ani ca Mosul era de fapt… o ea (mama!), si ca la camin Mosul era tot o ea (educatoarea, dupa dantura mi-am dat seama…) si ca nu are cum sa fie un Mos din asta ca nu trece prin usa de la intrare fiind inchisa cu yala (spiritul de observatie si logica mea de copil erau imbatabile! hihi). Dar nimic nu m-a impiedicat sa-mi doresc sau sa ma bucur de cadourile de Craciun.
    A. nu stie de Mos decat de la TV, dar nu insist pe nicio varianta, „e” sau „nu e adevarat”. El oricum se bucura de tot si toate, e un copil care gaseste bucurie si incantare din te miri ce.

    Răspunde
    • Da, uite ca noi am incercat sa ii insuflam „adevarul”, dar el tot insista sa creada. Pe noi ne amuza teribil faza asta. SUnt sigura ca nu va fi traumatizat, iar cand va fi mai mare va intelege de ce am ales sa procedam asa cu fantasticul Mos Craciun…

      Răspunde
  4. Si ai mei mai fac asa…”mami, e destul de frumos sa-l pui pe site??”

    Răspunde
    • Da, sunt asa de simpatici…Deja stie cu care bloggeri povestesc pe net. Facuse odata un oua mare (cred ca primul lui cantecel in engleza) si m-am repezit la calculator si am zis „Stai sa-i spun si la…” iar el: „…Adina?”

      Răspunde
  5. Sa iti traiasca copilul mare si frumos ca inteligent este din cate am vazut mai sus.

    Răspunde
  6. :)))) ce tare este! bravoi,S.!!!
    pupici dulci si …..vine o surpriza prin posta in curand pentru S.😉

    Răspunde
  7. Tare simpatic si dulce S.,!!Faptul ca te-a facut cadou…inseamna ca esti tare speciala pentru el:)
    cand e vorba de MOs Craciun, nu mai conteaza ce zic parintii….am si eu un copilas in grupa de la Sc. Duminicala, care sustinea cu multa tarie: E viu! Stiu asta sigur! si e asa de infocat :))) …si unul , mult mai mititel ii spune: ei, nu este!! e tati deghizat in MOs :))))
    e adevarat, ca acum, cam asta inseamna Craciunul: brad, mos, lumanari, decoratii, cadouri…..

    Astazi , D. imi spune sa facem decoratiuni si cu MOs Craciun (bine el nu a crezut niciodata in existenta lui….l-a vazut la tv, stie despre el…)…si eu ii zic…”mami, pai ti-am spus …nu vom face asta de Craciun” si el: ei, sa fie doar asa o decoratiune, stiu ca nu exista :))

    e adevarat pare mult mai interesant decat Povestea nasterii PRuncului Isus…cu siguranta, cand vor mai creste…vor intelege cu adevarat ce inseamna Craciun…nimeni nu ii poate condamna acum pentru ceea ce gandesc/cred….asta e inocenta copilariei…noi parintii ,stim ca ne-am facut partea🙂

    Răspunde
    • La noi subiectul Mos Craciun deja e pricina de amuzament. S. stie ce i-am zis, nu mai insist, il las sa fantasmagorizeze pentru ca scoate niste faze tare simpatice. Chiar ieri, dupa ce sotul mi-a cumparat niste bunatati, am exclamat „Hmmm, cine ma iubeste pe mine?!!” la care S: „Mos Craciun!”

      Răspunde

Lasă un răspuns

