Zona arctica

Am inaintat cu lectiile noastre de geografie pana la poli- ii facem pe amandoi, de aceea nu ne-am putut opri doar la Antarctica.

Lui S. i-a placut lectioara aceasta pentru ca a fost despre ursi polari si pinguini, a realizat singur mai multe puzzle-uri simple, am citit carti on si off line, am facut un craft nou pentru el si am cantat de zor cantecelul continentelor.

Dar sa incepem cu inceputul…

De citit am avut o carte imprumutata de Roxana (multumim mult pentru ea!)- Zonele Polare, ed. Aquila, si doua carti dragute descarcate gratis de pe Amazon sau alte site-uri- una stiintifica, despre ursii polari, alta despre aventurile unui pui de pinguin care invata sa inoate.

S. s-a delectat cu un film animat (pastrat special pentru lectia asta)- multumim inca o data, Antoaneta!

A facut puzzle-urile imprumutate de la Adina, foarte mandru ca a reusit singur. Stiu ca sunt copii la varsta lui care fac puzzle cu zeci de piese, dar S. nu este un baietel de tipul vizual-spatial, ci auditiv secvential, iar aceste mici puzzle-uri sunt intr-adevar o reduta cucerita pentru el.

Lectia noastra a durat mai multe zile, iar ieri am incheiat-o cu doua crafturi arctice din pompoane- un delfin si o morsa- coproductie mama-S., din cauza ca am folosit pistolul de lipit. Lui S. i-au placut tare mult animalutele astea, si planuiesc sa le salvez pentru un sensory bin pentru data viitoare cand vom relua tema arctica.

De cand am invatat despre Antarctica si Polul Nord, baietelul meu ma tot intreaba cand mergem si noi acolo, sau imi povesteste ce va face el cand va ajunge🙂 .

Happy learning!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Tare mult imi place lectia voastra, felicitari pentru puzzle-uri, dar si pentru delfinul si morsa pe care le-ati facut, sunt superbe!

    Răspunde
  2. Foarte frumoasa lectioara voastra…si animalutele arctice au iesit super!!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  15 Noiembrie 2012

    O lectie foarte interesanta. Imi plac foarte mult delfinul si morsa.

    Răspunde
  4. Foarte frumoasa lectia!De unde ai luat pompoanele pt animalute?

    Răspunde
    • Simona, eu le-am primit cadou de la o verisoara din Canada, acum vreo doua veri, si le-am pastrat pentru un moment special ca asta. Pompoane de diferite culori se gasesc sigur la magazinele de hobby, bricolaj, on si off line, si poti improviza chiar tu animalute (ochisori mobili am vazut ca stii sa fac foarte frumosi). Sau poti face ciucurei din aceia rotunci, cum se pun la caciulite, si din ei sa faci tot felul de animalute.

      Răspunde

Lasă un răspuns

