Blogul colectionarului si un concurs

Despre Blogul Colectionarului, unde sunt zilnic prezentate colectii de carti, reviste filme si nu numai, reduceri si oferte si o tona de alte informatii utile, eu v-am mai povestit candva. Acum vreau sa va spun de concursul in desfasurare, cu un premiu…cu greutate – Enciclopedia Universala  Britannica – pe care nu o am si tare mult mi-ar placea sa fie in biblioteca mea :).

Concursul este pentru bloggeri si se incheie pe data de 15 decembrie.

Mult succes tuturor!

Articol anterior
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Am această enciclopedie. Am cumpărat-o anul trecut la jumate prețul de pe Litera. Dar din păcate nu știu cum au legat-o că 100 de pagini lipsesc și 100 se repetă. Probabil este greșeală de legare la o ediție! Deși am scris comentariu pe Litera la ea, ei nu doar că nu mi-au aprobat comentariul, dar nici nu mi-au răspuns sau ceva! Oricum este foarte mare, grea și într-adevăr frumoasă și utilă. Eu le am pe amândouă: și ce cea Universală Britanică de 16 volume și pe asta! Oricum cu sau fără 100 de pagini 😀 merită banii! Succes Raluca! Mă înscriu și eu la concurs 😉 Dacă o câștig, o pot dărui, nu-i așa?;)

    Răspunde
  2. Ha, ha, acum am intrat pe blogul colecționarului, este la reducere cea universală, nu cea concisă! Eu vorbeam de cea concisă britanică. Aceea are defecțiune de tipar! Într-adevăr arată bine în bibliotecă, și foarte utilă pentru copiii noștri și pentru noi asta universală. Dar și cea concisă este tare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

