Ziua Recunostintei

Mii de daruri…

Asa se numara motivele mele de recunostinta anul asta. Cu miile. Fiecare zi aduce cateva in plus.

Si cu parerile de rau, ca nu stiu sa le pretuiesc pe toate cum se cuvine, nu stiu sa spun toate „multumesc”-urile care ar trebui sa-mi iasa pe gura. Dar cand ma uit in urma, vad ca drumul nu a fost nici foarte greu, nici de nestrabatut. Bucuriile, multe.

Copii fericiti si prieteni dragi.

DSC06479

Progrese.

Nu ne laudam. Il laudam pe Dumnezeu pentru toate, pentru ca …

 Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele înţelepte. Dumnezeu a ales lucrurile slabe ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele tari.

Şi Dumnezeu a ales lucrurile josnice ale lumii şi lucrurile dispreţuite, ba încă lucrurile care nu sunt, ca să nimicească pe cele ce sunt;

pentru ca nimeni să nu se laude înaintea lui Dumnezeu.

Şi voi, prin El, sunteţi în Hristos Isus. El a fost făcut de Dumnezeu pentru noi înţelepciune, neprihănire, sfinţire şi răscumpărare,

pentru ca, după cum este scris: „Cine se laudă să se laude în Domnul.”

1 Corinteni 1:27-3

Irina (Dulce Casa) a dedicat luma noiembrie multumirii, iar postarea aceasta mi-a placut in mod deosebit, pentru ca si eu am nevoie sa-mi largesc inima.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. nominalizare la liebster blog award…🙂
    http://despresufletulmeu.wordpress.com/2012/11/05/liebster-blog-award/
    dacă e posibil, aștept răspunsurile… 🙂

    Răspunde
  2. Mihaela Pop

     /  11 Noiembrie 2012

    Copiii nostri sunt intr-adevar o binecuvantare pentru noi parintii. Ma bucur ca ne dai putere si speranta sa facem fata tuturor incercarilor, mai mari sau mai mici. Dumnezeu este alaturi de noi in fiecare pas daca ne dorim si noi acest lucru. Ai o mare dreptate. Insa noi, oamenii, mai uitam. Deseori apropierea Sarbatorilor ne deschid sufletele si ne largesc inimile. Ii pupam pe Cati si pe S. Sunt niste copii minunati! Si sunt atat de fericiti impreuna! Nu am cuvinte sa descriu ce simt vazandu-i! Imi amintesc de mine si de fratele meu mai mare.

    Răspunde
  3. Raluca, articolul tau m-a facut sa plang. M-a facut sa ma opresc din ceea ce faceam, sa inchid ochii, sa respir adanc si sa-I multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce am mai de pret: familia si prietenii dragi.
    M-a facut sa merg sa imi imbratisez micuta si pe Andrei, sa le multumesc si sa le spun cat de mult ii iubesc.
    Tie iti multumesc pentru ca esti, zi de zi, prietena mea draga, aproape, la bine si la rau, stalpul care ma sustine cel mai mult de cand ne cunoastem!
    Pe Cati si S. ii imbratisam cu tot dragul si le multumim si lor pentru ca sunt micutii nostri prieteni dulci si dragi!

    Răspunde
    • Camelia, de fiecare data cand citesc mesajul tau ma emotionez mult. Intoarcem toti pupicii si toate imbratisarile catre voi trei!

      Răspunde
  4. Minunate poze, minunati copii, minunati parinti!

    Răspunde
  1. Liebster Blog Award « Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

