Patterning cu margele

Despre beneficiile patterning-ului si cateva simple exercitii, va povesteam aici. Pana nu demult, S. nu era interesat de activitatea asta, si cred ca nu intelegea bine cerinta. Astazi insa i-am prezentat-o intr-un mod nou, si s-a descurcat foarte bine.

Sambata am dat o noua raita pe la magazinul second hand unde merg eu, si am venit acasa cu o plasa de comori🙂. Un castel de plastic cu doua lifturi, ca tot vorbiseram de cavaleri (foarte apreciat la pretend play), un set (nou) pentru experimente magnetice (bun de cadou de ziua lui, desi depaseste varsta de 4 ani), o jucarie Montessori pentru indemanarea practica (o sa va povestesc mai pe larg despre ea, e favorita mea), o marioneta si…un borcan mare cu bile de lemn, pentru insirat. Pe toate am dat mai putin de 70 de lei, eu cred ca am facut o afacere.

Stiam ca S. prefera sa insire pe bete si nu pe ata, asa ca am improvizat un joc dintr-o cutie de cosmetice care s-a dovedit a fi ideala; am folosit bete pentru frigarui, infipte in buretele cutiei:

In fiecare compartiment i-am pregatit margelele pentru un pattern simplu de tipul ABAB.

Pe langa insirare, margelele de acest fel pot fi folosite la sortare, numarare, activitati de prematematica sau chiar matematica. Sunt foarte bucuroasa ca le-am gasit si planuiesc sa le exploatez la maxim.

Voi ce ati mai face cu ele?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. Roxana Mihaela

     /  7 Noiembrie 2012

    Excelenta ideea cu margelele pe bete! In plus,, pentru diversificare, poti lua o sarma groasa pe care sa o indoiti apoi sub forma unei usi/ intrare undeva (eu as face la un garaj, deoarece baietelul meu e pasionat de masini).

    Răspunde
  2. WOW, excelenta idee, Raluca!!!
    Facem si noi!!!

    Răspunde
  3. Și eu am trecută activitatea asta pe listă, dar nu am încă mărgelele😀

    Răspunde
  4. ce faine sunt margelele!! avem si noi un set similar, luat tot asa second, de la o americanca care-si vindea jucariile – le tot folosim mereu, le punem pe bete ca si voi, patterning, si am invatat sa le insiruim si pe siret – setul are un siret din acela cu capatul intarit mai lung, perfect pt ele – deci e clar un joc care merita!!

    Răspunde
  5. Roxana Mihaela

     /  7 Noiembrie 2012

    Raluca, Adina, am cautat pe net ceva in acest gen, insa nu am gasit. Aveti idee de unde pot cumpara si eu asa ceva? Ceea ce am vazut sunt niste margele colorate, dar nu cu gaura mare si forme atat de diferite.. Va multumesc!

    Răspunde
    • Roxana, parca vazusem in niste magazine on line second hand, sincer nu mai stiu unde, iti dau link-ul de indata ce il regasesc.

      Răspunde
  6. Raluca, ideea de a pune margelele pe bete e geniala. Nici lui David nu prea ii place sa puna pe siret, dar sa le puna pe bat sigur ii va placea! Super!
    Eu am avut cateva siraguri de margele mari, aduse de sotul meu din China, ce le-am stricat special pentru astfel de activitati🙂

    Răspunde
  7. noi cu margele am facut exercitii de numarat. noi am pus pe pipecleaners, dar voi puteti pune pe bete si pe scotch colorat.

    Răspunde
  1. Putina matematica | Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

