Sensory bag

Saptamana trecuta i-am facut lui S. o punga senzoriala, un proiect pe care doream de mult sa il „atac” si am amanat din varii motive.

Eu am folosit:

  • o punga transparenta, care se inchide ermetic, dublata cu scotch la sfarsit;
  • spuma de ras;
  • colorant alimentar.

Cred ca am pus prea multa spuma de ras, era mult prea pufoasa punga pentru a putea trasa in ea forme sau litere, insa lui S. i-a placut textura moale, felul in care s-au amestecat culorile. Si Cati a apucat sa se joace putin cu ea.

All in all,  nu cred ca vom repeta experienta, nu a avut un prea mare succes. Dar a fost interesant de facut, si o experienta senzoriala noua. Cred ca S. a depasit varsta, interesant ar fi fost sa il las pe el sa puna „ingredientele”, dar nu eram pregatita pentru asa un mare mess– e o activitate care ar mege mai degraba la bebelusi si toddleri mici.

Adina a facut una cu culori, daca vreti sa vedeti si alta varianta.

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Raluca, si noi am incercat aceasta activitate. La fel am patit si eu, am pus prea multa spuma in punguta si nu putea fi framantata cu manutele. Insa, David a fost entuziasmat de idee si am continuat joaca cu spuma direct. Am pus spuma pe o tava si am turnat cateva picaturi de culoare. Sa vezi atunci distractie. Cel mai mult, lui David i-a placut sa scoata spuma din tub :)) Da, s-a lasat cu cateva pete pe bluzita dar a meritat din plin🙂

    Răspunde
    • Asa, cu spuma ne-am mai jucat, ca pentru o experienta senzoriala…Dar acum nu l-am mai lasat sa o scoata din punga, nu eram in stare sa suport o murdarire de proportii la momentu acela🙂

      Răspunde
  1. 10 idei senzoriale: stimulare tactila | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

