Recapitulari

Saptamana trecuta am profitat de niste fericite imprejurari si materiale imprumutate, si am recapitulat doua dintre temele explorate de noi vara si toamna aceasta.

Mai intai am reluat ciclul vietii unei broaste, cu ajutorul unor fise Montessori si ale unor machete foarte frumoase imprumutate de la Adina– multumim  o tona! S. a fost extraordinar de incantat cand a vazut figurinele in forma de oua, mormoloc, broscuta tanara si broasca adulta. Le-a potrivit pe fisele printate, apoi am citit un pic din Enciclopedia Disney, volumul despre broaste si amfibieni. Am avut si un craft din spuma, luat pe o suma derizorie din supermarketul din colt cu mult timp inainte.

Ieri bunicul i-a facut o mare bucurie lui S., si i-a adus un dovleac portocaliu, numai bun de scobit si de facut felinar. S. a putut vedea cum e dovleacul pe dinauntru, a scos interiorul si semintele, a ales o fatza fericita pentru felinar, si iata ce-a iesit:

Cu ocazia aceasta ne-am amintit din nou despre ciclul vietii dovleacului, despre care am povestit aici.

Noi profitam de fiecare ocazie prielnica recapitularilor, si in saptamanile viitoare, pe langa teme noi, vom aborda si teme vechi, dar prin activitati noi si surprinzatoare pentru S. (sper🙂 ).

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Pe lac (2) | Caiet pentru casa mea
  2. Un felinar inspaimantator | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

