Accesorii

De cinci ani de zile (si mai bine) parul meu este mediu sau lung, permanent relaxat sau drept, dar in orice caz, cu foarte putine schimbari si posibilitati de a-l aranja. De cand s-a nascut S., sta parul meu mai mult strans in coada sau in clasic coc, si…cam atat. De aceea, clamele imi sunt foarte utile. Imi e greu uneori sa dau peste ceva potrivit varstei mele, care sa nu coste o avere, si sa se potriveasca cu stilul si hainele mele.

De curand insa am gasit clamele perfecte. Nu exagerez, sunt perfecte! Sunt metalice si vintage si romantice si ieftine. Sunt exact ceea ce imi doream. Am facut o comanda pentru mine (si pentru Craciun), si vi le recomand si voua din toata inima.

Iar Andreea nu are doar clame si clipsuri, si si cercei, coliere, pandantive, bratari, inele, bentite handmade pentru fetite mari si mici- eu intru de drag doar ca sa le admir si sa ma binedispun uneori.

Le gasiti pe Facebook, pe pagina Aceesorii Andreea, preturile sunt mai mult decat accesibile, iar daca sunteti in pana de idei pentru cadourile de Craciun, merita sa aruncati o privire, sigur veti gasi ceva pentru o persoana draga.

O zi frumoasa-frumoasa sa aveti!

Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Ce mult imi place fluturasul! Am mai vazut niste bentite tare dragute la Andreea. Preturile sunt foarte bune.

    Răspunde
    • Roxana, si mie imi plac cordelutele, si clamitele acelea, luasem sa dau cadou, dar nu cred ca ma indur sa ma despart de ele🙂

      Răspunde
  2. Vai ce drăguțe sunt! Când merg în țară sigur îmi iau și eu fluturași că de mult caut ceva de genul acesta! Fac colecție de clămițe cu fluturași😀

    Răspunde
  3. ce frumoase sunt!!!sa le porti sanatoasa!

    Răspunde
  4. ce frumoase sunt! serios! sar’na de recomandare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

