Saptamana cavalerilor (1)

Daiana m-a inspirat sa pregatesc pentru S. o tema a cavalerilor, si de cateva saptamani o planuiesc cu grija. Nu ma asteptam sa iasa chiar atat de frumos- si asta gratie unor materiale superbe la care am avut acces.

Am inceput cu putin pretend play cu ajutorul unor cavaleri imprumutati (multumim, Adina!), un muschetar si altele asemenea. Apoi am studiat indeaproape armura unui cavaler care de 3 ani sta pe biblioteca noastra, cumparat de sotul meu de la Viena (i-a placut atat de mult, era ca un copil de bucuros cand l-am convins sa si-l ia, cadou de ziua lui)- se vede ca in fiecare barbat traieste un baietel, iar in fiecare baietel inmugureste cate un cavaler🙂.

Am avut cateva fise printate de aici, laminate, pe care S. le-a facut imediat, cu placere. Printre ele si un joc de numarat pe care, gratie unui pretend play improvizat, l-a jucat de 10 ori (a avut rabdare sa repetam jocul pana cand am ajuns sa numaram 10 cavaleri care indrazneau sa atace castelul, pazit de motanul spadasin si prietenul lui calaret).

Apoi am facut un joc cu litere, handmade– ideea am vazut-o aici, insa nu m-am indurat sa printez, cand puteam sa desenez eu insami. M-am gandit sa folosesc dopurile de sticle de mult stranse pentru o astfel de activitate. Am desenat alaturi de S., asa ca a parut un lucru facut impreuna, si el si-a ales singur culorile castelului:

Literele de pe castel alcatuiesc numele lui, si planuiesc sa le folosesc si mai tarziu, alaturi de puzzle-ul nostru personalizat.

Aceasta a fost prima zi, insa urmeaza si altele, asa ca…stay close!

Articolul următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Raluca, atat de frumoasa e lectia voastra, incat ma tenteaza si pe mine sa o parcurg impreuna cu M.
    Poate ca nu o sa crezi, dar de cateva saptamani il tot provoaca pe tati la duel cu sabiute, pe care le improvizeaza din te miri ce :)))))).
    Desenul vostru e minunat, te felicit pentru felul in care ai organizat si gandit totul!

    Răspunde
    • Camelia, de ce nu? Nu e M. un tom-boy, dar face parte din cultura generala, nu? Poti sa o faci despre cavaleri si printese🙂

      Răspunde
  2. o adevarata lectie pentru un baietel🙂 si cavalerii vostri sunt minunati🙂 imi place mult si joculetul. noi chiar nu am mai vorbit pana acum despre cavaleri.

    Răspunde
  3. Am o prietenă în vârstă înțeleaptă care spune: Diferența dintre un bărbat și un băiețel este faptul că bărbații își doresc jucării mai scumpe😀 Cred că are dreptate prietena mea😀

    Răspunde
  4. ce faina e lectia! abia astept sa vad ce urmeaza😀

    Răspunde
    • Am raspuns pre tarziu, cand deja ai vazut continuarile…nu mai apuc sa respund imediat la comentarii, dar ma straduiesc🙂

      Răspunde
  5. andru

     /  31 Octombrie 2012

    Tema voatra ne e tare draga si noua. Poate v-ar placea cartea aceasta: http://www.raobooks.com/raobooks_fisa_carte.php?fisa_id=361&niv1_id=5&niv2_id=52010&niv3_id=520103089&niv4_id=5201030894003, Unei i-a placut mult cand era cam de varsta baietelului tau. De fapt, ii place si acum. :))

    Răspunde
  1. Saptamana Evului Mediu: Cavalerii | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

