Un an si jumatate…

Au trecut 6 luni de cand o sarbatoream pe Cati Capsunica cu tort si bucurie…

Au fost 6 luni de munca, munca, munca si progrese!

 

Am invatat sa ne ridicam in 4 labe, cu capul sus, sa initiem tararea, sa recunoastem poze, sa raspundem la comenzi, cum se folosesc butoanele de la jucarii, sa le recunoastem la cerere. Acestea vin de la sine pentru un copil cu 46 de cromozomi, dar cu multa munca pentru unul cu 47🙂. Nici nu va puteti inchipui ce mandra sunt eu de Cati Capsunica Bombonica Prajiturica!

Eu, mama ei, am invatat ca ceea ce ma implineste cu adevarat sunt orele de exercitii si rutina, care la un moment dat rodesc. Am simtit asta acum cateva zile, cand am trecut printr-un moment mai greu din cauza epuizarii- dupa amiaza am filmat-o pe Cati facand exercitiile, si s-a vazut cat de mult a evoluat. Atunci am realizat ca mie asta imi aduce bucurie– sa lucrez cu ea, ea sa invete, iar restul pot veni si pleca cum poftesc…

La Multi Ani, Cati!

Lasă un comentariu

35 comentarii

  1. La multi ani Cati Capsunica! Cu sanatate si bucurii si la cat mai multe realizari inainte!

    Răspunde
  2. La multi ani, Cati Capsunica! Felicitari pentru toate progresele facute pana acum si la cat mai multe in contiuare!Felicitari, Raluca!

    Răspunde
  3. Cati, ce frumoasa esti, scumpa de tine!!! Cat de mare ai crescut, ce progrese fantastice faci! Sa cresti mare si sanatoasa, ingeras dulce, mi-e atat de dor de tine, iar M-ei de piciorusele tale pufoase!!!
    Raluca, te felicit din tot sufletul, a stiut Cati de ce sa te aleaga drept mamica!!!

    Răspunde
  4. La mulți anișori și multe progrese dulceață mică!🙂

    Răspunde
  5. La piciorusele si manutele ei „pufoase” m-am uitat si eu indelung,ce dulci sunt mici,si ce trece timpul,ai mei s-au marit deja…
    Draga de ea,Cati Bombonica,e atat de dulce si sunt convinsa ca peste o jumatate de an sunt sigura ca ne vei spune de alte progrese.La multi ani!

    Răspunde
  6. Flori Radu

     /  26 Octombrie 2012

    La multi anisori inainte, scumpa Cati!
    Felicitari, Raluca, pentru aceasta minune si pentru toate progresele ei!

    Răspunde
  7. Alexandra

     /  26 Octombrie 2012

    La multi ani, Cati!

    Răspunde
  8. La multi ani, Cati! Sa fii sanatoasa, sa inveti cat mai multe lucruri noi si sa o faci pe mami tot mai mandra de rezultate!🙂

    Răspunde
  9. La mulți ani Cati!!! și pe acesta cale transmit mamei felicitările mele pentru dăruirea, răbdarea, perseverența, curajul și ar mai fi foarte multe cuvinte de admirație de adăugat, de care dă dovadă în fiecare clipă…mulțumim pentru postări, pentru toate informațiile folositoare, pe care ni le dăruiești.

    Răspunde
    • Ana, iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase. Luna de luna, cuvintele voastre sunt o mare incurajare pentru mine, si ma incarca pozitiv, ma ajuta sa merg mai departe cu multa energie- conteaza, nu sunt in van, si fiecare multumesc e spus din inima!

      Răspunde
  10. Mihaela Pop

     /  26 Octombrie 2012

    La multi ani Cati !!! La multi ani fericiti, multa sanatate, multe realizari !!! Prieteni tai Alinuta si Mihaita te pupa si te imbratiseaza !!!

    Răspunde
  11. Alina

     /  27 Octombrie 2012

    La multi ani cu sanatate si fericire!! Felicitari!!!! Sunteti o echipa olimpica!!

    Răspunde
  12. La multi ani, fetita scumpa si frumoasa! Sa fii mereu vesela si luptatoare!

    Răspunde
  13. Heeeeeeei! Căpșunica e acum o domnișoară! Frumușică foc și delicată! La mulți ani!🙂
    Mami, pe tine te imbrățișes strâns cu tot respectul din lume!🙂 Să vă bucurați unii de alții mulți ani de acum înainte! 🙂

    Răspunde
  14. Carmen

     /  28 Octombrie 2012

    La multi ani!! si la cat mai multe progrese!! Doamne, ce frumoasa si dulce e!!

    Răspunde
  15. La multi ani! E o luptatoare!

    Răspunde
  16. La multi ani printesa frumoasa si la cat mai multe realizari!
    VA imbratisam cu drag!

    Răspunde
  17. Multumim Raluca!Am niste emotii…

    Răspunde

Lasă un răspuns

