Poze personalizate de Eliza

Cand Coca a citi despre activitatile noastre pe marginea desenului animat Cars, s-a gandit sa ne faca o bucurie, si i-a comandat lui S. doua poze prelucrate, in decorul acestui film. Ieri au sosit pozele, si am avut in familie un moment tare haios.

Cand S. s-a vazut mecanic al lui Bucsa si pilot de curse…ei bine, noi l-am tachinat un pic, intrebandu-l cum de a ajuns el in film si nu ne-a spus si noua. Atat i-a trebuit! Nici o explicatie despre pozele prelucrate pe calculator nu l-a mai multumit. A insistat (iar insistentele continua!) sa ii povestim cand si cum a ajuns acolo, ce facea el mai exact in desenul animat si, mai ales, cum s-a intors acasa🙂

Acum, eu am o imaginatie bogata si as putea sa croiesc doua-trei povesti pe marginea lor, insa ma gandesc sa il mentin totusi la realitate. Voi ce ati face il locul meu? Ati continua cu fantezia sau i-ati spune adevarul (pe care noi tot incercam sa i-l spunem, dar il respinge, ca si in cazul lui Mos Craciun)?

Oricum, pozele l-au (si ne-au) incantat peste masura, si vor face parte din decorul de la urmatoarea zi de nastere a Baietelului de argint, care ne-am hotarat sa fie pe tema asta.

Multumim Coca si Eliza!

Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. sunt reusite pozele. eu as mai astepta putin, e clar ca e incantat de idee, apoi i-as spune din nou care e adevarul.
    si cu Mos Craciun cum este? am pierdut-o pe asta

    Răspunde
    • Luminita, noi am tot incercat sa nu il pacalim cu Mos Craciun. PE de o parte pentru a-l scuti de dezamagire, pe de alta pentru ca nu vreau ca Mosul sa stirbeasca din valentele crestine ale sarbatorii. Bun…Craciunul trecut toata lumea il intreba daca a fost cuminte, ce-i va aduce Mosul, etc. si mai vazuse el cate ceva pe la TV, asa incat acum e convins ca Mos Craciun exista si incearca sa ma convinga si pe mine. Eu ii spun foarte rationala ca este doar un personaj inventat de oamenii mari pentru copii, dar nu vrea sa ma creada. Cum eu am o imaginatie bogata, dar care mi-a si dat mult de furca, vad si pro-urile si contrele la chestiilea astea, dar nu m-am horatat inca care ar fi abordarea cea mai buna🙂 Totusi, as vrea ca importanta Nasterii Domnului sa ramana pe primul plan, de aceea la Mos Craciun nu prea negociez🙂

      Răspunde
  2. Și eu sunt de partea adevărului😀 Nu îi spun imaginații despre Moș Crăciun și altele🙂 Deci aș face exact ca tine🙂

    Răspunde
  3. Alexandra

     /  19 Octombrie 2012

    Mos Craciun face parte din copilarie… nu cred ca sarbatoarea religioasa poate fi stirbita intr-un fel de momentul foarte special al cadourilor misterioase de la mos. Poate sint marcata de experienta mea personala (am copilarit inainte de revolutie, asa ca Mos Craciun era la fel de clandestin ca Nasterea Domnului…) dar am crezut cu toata puterea mintii mele de copil in mosul pina in clasa a IV-a – cind parintii au rugat-o pe doamna invatatoare sa ne spuna si noua adevarul. Am inteles atunci fara sa dramatizez prea mult. Dar am apreciat cu atit mai mult eforturile parintilor mei care s-au straduit sa mentina acest vis al copilariei. Astazi copiii afla mult mai repede despre mos. Nu stiu cu ce ii ajuta sa stie ca mosul e de fapt cardul bancar al mamei/tatalui… dar putin irational nu strica nimanui. Inca o data, fiecare e liber sa creada si sa isi educe copilul cum doreste. Multa sanatate si voie buna tuturor.

    Răspunde
    • Mos Craciun si senmificatia religioasa a Craciunului au sorginte foarte diferita si di pacate da, cred ca una (cea comerciala), o poate acoperi pe cea crestina. Tin foarte mult ca asta sa nu se intample la noi in familie, si din pricina asta am ales sa procedez asa. Nu judec alte familii care procedeaza diferit, este alegerea fiecaruia, insa asa am ales noi. Nu ii spunem ca ce primeste el de Craciun vine de pe cardul nostru, ci ca sunt cadouri pe care ni le facem in amintirea Marelui Dar pe care ni l-a facut Dumnezeu de Craciun, si ca toate vin de la Domnul Iisus🙂

      Răspunde
  4. Cand esti copil este absolut minunat, ai o imaginatie foarte bogata si imediat iti creezi povestea ta. Ar trebuie sa-i fac si copilului meu astfel de poze pentru ca sunt foarte dragute

    Răspunde
  5. Eu i-as spune adevarul🙂 si daca nu crede…de vina e varsta…si atunci lasa-l sa se bucure ca a fost in lumea Disney alaturi de Fulger si MAtter….cred ca era atat de simpatic asa uimit de pozele acelea!! mi-ar fi placut mult sa-l vad🙂
    nici nu stii cat ma bucur ca l-au facut fericit aceste poze.

    Cat despre MOs Craciun, si noi i-am spus ca nu exista…ca darurile le primeste de la mami si tati…le primeste de Craciun, pentru ca si Pruncul Isus a fost daruit de Dumnezeu parintilor si noua, intregii omeniri in aceasta perioada.

    E adevarat, pare mult mai incantator pentru un copil sa creada in povestea lui Mos Craciun…dar e bine totusi sa afle de mic ce sarbatorim noi cu adevarat atunci…
    dar, sigur, v om vorbi noi mai multe inainte de Craciun, nu?🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

