America de Nord

Saptamana ce tocmai a trecut am studiat si America de Nord, cu ursul ei, bineinteles. Ursul Grizzly.

Am inceput ca de obicei, cantand cantecelul continentelor. Apoi am discutat despre persoanele pe care le cunoastem si care locuiesc pe continentul american si am asezat figurinele de animale pe atlasul cel mare.

I-am spus ca exista un urs mare si fioros in padurile americane, care se numeste grizzly.

Apoi am citit o carte imprumutata de la Adina We’re going on a bear hunt– o carte clasica a literaturii americane pentru copii- pe care am vizionat-o, citita si animata, aici. Multumim Adina, pentru carte si ideea cu video-ul!

Lui S. i-a placut mult cartea, si apoi am facut cateva jocuri cu printables pe marginea cartii- aranjare a ursilor de la mare  la mic, punere in ordine a secventelor cartii:

Spre seara s-a intamplat un lucru tare fain. Eu urmaresc pagina Free Homeschool Deals– care anunta diferite materiale gratuite si carti de descarcat gratis de pe Amazon, si tocmai in seara cu pricina am dat peste o carte foarte frumoasa despre ursi. Bineinteles ca am citit-o de indata ce s-a descarcat!

Citind cartea, am aflat o multime de lucruri interesante despre aceste mamifere (cu ce se hranesc, daca sunt sau nu periculosi, daca hiberneaza sau nu), dar am vazut si ursii de pe celelate continente si astfel am repetat notiunile introductive de geografie.

Happy learning!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Imi place mult carticica voastra despre continente…este perfecta pentru cei mici:clara, cu desene frumoase si simple.
    Si imi mai place pentru ca de fiecare data vorbiti despre cate un animalut: ar trebui si noi sa incepem sa vorbim despre animale….le stim, dar asa, ca voi sa le luam si sa le studiem pe rand.

    Răspunde
    • Adevarul e, Coca, ca am folosit atlasul asta de mai bine de 11 ani foarte mult. La inceput la engleza, si cu S. de multe ori.

      Răspunde
  2. imi place mult ideea de a invata cu ajutorul ursilor despre fiecare continent

    Răspunde
  1. O mica lectie de grografie: America de Sud | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

