Europa

Declar luna octombrie luna ursuletilor!

In timp ce imi pregateam materialele pentru fiecare continent, am realizat ca in multe continente exista cate un urs. Da, in Africa nu vom gasi, iar ursuletul Koala din Australia nu este, tehnic vorbind, un urs, ci un marsupial, iar ursul polar nu traieste in Antartica. Putem face insa cateva articifii pentru a discuta mai mult despre ursi luna aceasta.

Asadar, am inceput studiul animalelor de pe continente cu „Europa noastra”, cum o numeste S.

Am vorbit despre animalele de pe continent- cele desenate si figurinele de plastic. Apoi ne-am axat pe ursul brun, care traieste si in padurile noastre si am citit cateva carti cu ursi:

  • Goldilocks and the three bears– carte cu CD in limba engleza;
  • Doua carti Bearlyn– una cu alfabetul si una cu forme/culori- descarcate gratis de pe Amazon cu mult timp in urma;
  • O poveste frumoasa din cartea  Because I love you so much– superb ilustrata, am luat-o din Anglia cu o lira (si e mare, groasa, cu multe povesti cu animale „mama-pui”)

I-am cumparat lui S. un set cu cifre/litere/forme magnetice- quasi-nou la magazinasul nostru second-hand, si am alcatuit impreuna un cap de ursulet.

Spor si voua la joaca si la invatat!

Articol următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Jocurile aceastea sunt perfecte pentru copii nostri ca sa invete mai devreme si distractiv alfabetul si animalutele

    Răspunde
  2. Mi-nu-nata lectie! Raluca, sa ne primesti si pe noi, mi-ai facut dor de o lectie pe „Europa noastra”!!!

    Răspunde
  3. Felicitari!

    Răspunde
  4. F frumoasa lectie, Raluca, si cartile sunt deosebite! Ma bucur mult ca S. le apreciaza!

    Răspunde
    • Povestile pe CD, in romana si engleza, au fost o premiera la noi saptamana asta. Pana acum nu era interesat…ma bucur ca ii plac 🙂

      Răspunde
  5. Ce dragut arata Europa facuta de tine! Foarte utila la invatat, cu siguranta cei mici nu se vor plictisi niciodata! 🙂

    Răspunde
    • Nu prea am contribuit mult, doar ce am asezat animalutele pe atlas- dar atlasul acesta e super util, foarte mult l-am folosit 🙂

      Răspunde
  1. O mica lectie de grografie: America de Sud | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

