Animalele pe continente (2)

Asa cum bine stiti, am inceput primele lectii de geografie, studiind potrivit varstei de 3 ani si jumatate, continentele si animalele de pe ele. Inainte de a le lua pe fiecare pe rand, am mai facut cateva jocuri pe tema asta. Cum insa nu putem sa ne oprim doar la nume si locatie, am ales sa introducem si un pic de matematica si logica- prin jocurile noastre sau cele imprumutate (multumim, Roxana!).

Am facut impreuna cu S. jocuri de numarare, de potrivire a imaginii cu umbra ei- S. s-a descurcat binisor la primul si excelent la al doilea. Pe masura ce ajungeam la cate un animal, spuneam si pe ce continent se gaseste.

Am facut pretend play cu multe finger-puppets, si pentru ca nu ne jucam asa foarte des (nu mai am eu energia sa dramatizez cate o poveste), lui S. i-a placut foarte mult; la fel, in dialogurile noastre mentionam continentul fiecarui animal.

Am facut impreuna si un puzzle simplu cu animale- il avem de multa vreme dar lui S. nu prea i-a starnit interesul. A avut nevoie de un pic de ajutor sa il duca pana la capat, fiindca nu avea chef de el:

De acum urmeaza sa luam fiecare continent in parte, studiind animalele de pe el, si nu numai.

Spor la joaca si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Imi plac lectiile voastre despre animale :)ati reusit sa cumparati animalute salbatice? unde ai gasit pana la urma la un pret convenabil, cu tot cu taxa postala? si la noi gasesti, dar chinezisme, cu animale ce nu stau in picioare ca le au deformate, ursul e mai mic decat un cocos:))) girafa mai mica decat hipopotamul si tot asa :)))
    si noua ne-a placut mult acel puzzle🙂

    Răspunde
    • Raluca

       /  9 Octombrie 2012

      Coca,, s-a intamplat ceva extraordinar!!! La secondul unde merg eu au adus jucarii, si ghici ce? Au adus de data asta o gramada de figurine animale!!! Am cumparat tot ce am gasit si nu aveam, dar inaintea mea a trecut Mihaela pe acolo si a cumparat ea o multime🙂 A avut bunavointa sa nu le imprumute, asa ca de data asta „am scapat” foarte ieftin🙂

      Răspunde
  2. Predau engleza la o gradinita micutilor de grupa mica si grupe mijlocii si mereu sunt in cautare de lectii.
    Lectiile voastre sunt foarte interesante, va multumesc!

    Răspunde
  3. foarte frumoasa lectia voastra;imi place mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

