Cu ce se ma joaca Cati…

Jucariile nu sunt jucarii.

Jucariile sunt unelte. Ele ma ajuta sa o invat pe Cati: sa ridice capul, sa se tarasca, sa focalizeze, sa isi imbogateasca limbajul, etc.

Zilele trecute am fost tare fericita: am gasit o multime de jucarii pentru Cati, impecabile, la un pret mai mult decat bun. Da, sunt second hand, insa le-am spalat bine cu sapun si le-am igienizat cu Igienol. Sunt tare mandra de achizitiile mele:

  • o jucarie de agatat la patut care, pe langa clopotel si o chestie care se invarte, are doua manere de care Cati se poate prinde, pentru a se ridica;
  • trei cuburi cu functii, cu personaje Disney, numai bune pentru exersarea motricitatii fine si a jocurilor de tip cauza-efect- arata ca noi!
  • doua jucarii cu Miffi- ati crede ca nu e cine stie ce de capul lor, dar … Cati reusea sa se ridice in patru labe, insa nu reusea sa ridice capul in aceasta pozitie; gratie jucariei mai inalte (care are clopotel iar Miffi se invarte), a ridicat capul din pozitia „patru labe” si s-a mentinut cateva secunde bune; apoi a repetat! Bravo Cati!
  • o minge de plastic cu clopotel, care o impulsioneaza la tarare.

Pe toate acestea am dat ~50 de lei- nu cred ca veti gasi un pret mai bun pentru astfel de jucarii. Sper sa va ajute si pe voi in alegerea jucariilor pentru bebelusii vostri (sunt potrivite pnetru 4-9 luni, spun eu).

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Mult spor la joacă!;)

    Răspunde
  2. Draga Raluca,jucariile sunt foarte frumoase si colorate iar faptul ca o stimuleaza pe Cati,acesta e un lucru foarte bun,asa ca tot inainte!Pupici!

    Răspunde
  3. Mult spor la joaca, fetita frumoasa si cuminte! Ne e dor de tine, asteptam sa auzim cat de mult iti plac noile jucarii!

    Răspunde

Lasă un răspuns

