Animalele pe continente

Pentru un copil de trei ani si jumatate, lectiile de orice fel trebuie predate in joaca. Daca incepem sa introducem notiuni de geografie, muzica, religie, matematica – lucruri ce ar putea parea complicate la varsta asta- toate sa fie facute in asa fel incat copilul sa simta ca se joaca, nu ca invata.

Asa incerc sa procedez cu S. cand e vorba de geografie. Ieri ne-am jucat cu animalele de pe diferite continente- si am rasfoit tot atlasul nostru, incercand sa obtinem o privire de ansamblu. In viitor planuiesc sa studiem fiecare continent in parte, insa acum era si el curios sa mai vada o data ce e si pe pagina urmatoare. Ne-am jucat mai ales cu animalele africane (din acestea avem mai multe figurine de plastic- si daca stiti voi o sursa rezonabila ca pret unde pot gasi si animale de pe alte continente, va rog sa imi dati de stire!):

Apoi ne-am jucat cu un joc Ravensburger foarte frumos, imprumutat de la Roxana (multumim inca o data!), unde am putut vedea animale de pe toate continentele- pe acesta il vom relua negresit!

Vazand ce frumos se leaga lectiile de geografie cu cele biblice, am decis sa repetam experienta de data trecuta, asa ca am recitit si dramatizat Arca lui Noe– despre cartea folosita am povestit mai multe aici.

Pe Jim Jam exista niste filmulete- Familia mea de animale– unde sunt prezentate pe rand familii de animale africane, din perspectiva puiului. Mie mi se par educative, si am auzit in gura lui S. cuvinte ca „savana africana” si altele de genul acesta, iar eu sper ca intelege ceva.

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Ce frumos v-ati jucat!!
    Am vazut ca cei de la DIverta aveau un tub luuung, ff mare: unul cu animale domestice , altul cu animale salbatice, parca costa 30 ron…
    aici 2 lei figurina http://www.jucariata.ro/colectii-animale-salbatice-p-4519

    http://www.jucariivorbarete.bizoo.ro/vanzare/1879693/img/Joc-figurine-animale-salbatice#1

    mega tub http://edukid.ro/jucarii/mega-tub-animale-salbatice-ii-safari-ltd/

    tot animalute la tub: http://www.aquilatoys.ro/jucarii/tuburi/mega-tub-animale-salbatice-i–994.html

    si cei de la Teora aveau o carte cu plansa de joc si animalute salbatice incluse. costa pana in 30 ron.

    Răspunde
    • Coca, te pup🙂 Eram sigura ca tu vii cu un raspuns in ajutor🙂
      Si eu caut animalute de tot soiul.
      Raluca, ma bucur ca iti plac materialele noastre🙂 Pe ce atlas ati lucrat?

      Răspunde
      • Roxana, e un atlas mare pentru bebelusi, olandez, l-am luat de la un targ in studentie- l-am folosit extraordinar de mult cu elevii mei si acum cu S.

        Răspunde
    • Coca, multumesc din suflet pentru recomandari!!!

      Răspunde
    • Frumoasa harta, si nu e nici scumpa! Dar atlasul meu are cred mai multe animale pe el decat harta. Eu as fi vrut figurine. Aseara (si am sa va povestesc mai pe larg despre asta) ne-am jucat cu fingerpuppets in loc de figurine🙂

      Răspunde
  2. Raluca, imi place mult de tot ce ati facut!!
    Animale de tot felul noi gasim la magazinele chinezesti (sunt multe la noi, nu stiu daca se gasesc si la voi).

    Răspunde
    • Cauta…improvizam pana atunci🙂 Cele recomandate de COca sunt foarte faine, sa vedem daca reusim sa le luam🙂

      Răspunde
  1. Corabia fantastica a lui Noe | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

