Ziua ursuletilor

Sunteti in pana de idei si nu stiti cum sa va mai jucati cu copilul? Aveti multe jocuri/jucarii care stau uitate prin dulapuri, cutii sau etajere, nemaistranind interesul nimanui? Ce-ar fi daca le-ati grupa in asa fel incat sa capete un farmec nou?

De cand am vazut aceasta activitate la Camelia, si modul in care ea si fetita ei s-au jucat cu cateva jucarii imprumutate de la noi, m-am gandit sa ii fac si eu lui S. o zi a ursuletilor.  Cum nu se jucase de multa vreme cu puzzle-ul de la Bebelogic, l-am adaugat in plasuta. La fel am facut si cu trusa lui de veterinar si un ursulet (nu avem noi prea multe jucarii de plus, dar pe acesta il indragim amandoi)- pentru a crea oportunitatea unui pretend play– cu aceasta a si inceput S. de fapt.

I-am citit cartea Mommy and me (multumim inca o data pentru ea, Cristina si Roy!)- e delicioasa, ilustratiile si textul sunt tare dulci.

Am pregatit si cele doua carti- Scoala Ursilor si Pozna lui Jackie– pe care S. le indrageste mult si pe care intotdeauna le cuplam cu minunatul joc facut de Coca– va povesteam despre acestea aici.

Revazand articolul Cameliei, mi-am amintit ca am primit si noi o carte cu ursuletul Paddington (Paddington at the Palace), care are incorporat si un CD- aceasta este „surpriza” adaugata jucariilor vechi, pentru ca nu o citisem pana acum.

Voi cum redati viata jucariilor si cartilor mai vechi?

Articolul precedent
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Ce frumos v-ati jucat, Raluca! Ursuletii raman vesnic o sursa de joaca minunata, nu-i asa?

    Răspunde
  2. F frumos! Si noi avem o zi a ursuletilor in plan, pt viitor!

    Răspunde
  3. Inspirata de voi, dragele mele, voi organiza si eu o zi speciala pentru prietena lui David, broscuta EE, dar si pentru ursuletul UU. Trebuie sa-mi adun materialele, sa caut ceva deosebit🙂 Stiti vreo carte frumoasa cu broscute testoase sau cu ursi polari?

    Răspunde
  4. Foarte frumoasa ideea, imi place tare mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

