Mickey Mouse

Inspirata de Roxana, si gratie unor puzzles imprumutate de la ea, am decis sa ii fac lui S. un busy bag pe tema personajului Mickey Mouse.

Am folosit tot ce aveam prin casa legat de acest personaj- din pacate, pentru ca nu a fost un preferat pana acum nu aveam prea multe lucruri. Este totusi favoritul lui Teo, si aveam cateva amintiri de la zilele ei de nastere: o carte de colorat cu Mickey (de anul trecut) si niste sabloane cu Minnie (de anul acesta). Coloratul nu l-a atras pe S. prea mult timp, insa i-a placut sa traseze conturul sabloanelor, desenandu-le apoi ochii si zambetul.

A facut cu usurinta puzzle-urile, i-au placut mult si am repetat si pesonajele prietene ale lui Mickey.

Despre idei, surse si resurse in jurul acestui personaj, a mai povestit Roxana aici, aici si aici. O cautare pe google si veti gasi o tona de materiale cu Mickey🙂

Spor la joaca!

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Dac-ai știi că G. este înnebunit după Mickey de la 8 luni! Încă de atunci i-am cumpărat un set cu autocolante destul de mari pentru perete și le-am lipit. Și fiind foarte colorate îl atrăgeau enorm! Îi spunea la început Chiț – Chiț😀 Și acum le avem pe perete. Apoi i-am pus desene cu Mickey, și acum nu mai vrea să se uite la altceva, la altfel de desene. Așa a învățat unele noțiuni de bază. Știi că sunt desene educative foarte faine cu Mickey? Am coborât o droaie, dar nu am apucat să le postez! Sunt foarte bune pentru copii mai ales în educația acasă! Așa învățăm numere, forme și culori noi, cuvinte și altele! Și așa a învățat dintr-o carte cu Mickey să citească toate cifrele! Felicitări pentru alegere Raluca!

    Răspunde
    • Sunt sigura ca G. il indrageste pe Mickey- sa stii ce baietelul tau mi se pare extraordinar de istet!Eu nu i l-am aratat prea mult pe MM, nu stiu de ce…asa a fost, mereu au existat altele🙂

      Răspunde
      • Da, să știi că el nu vrea să se uite la altceva! Greu îl fac să urmărească alte desene! Cred că s-ar înțelege tare bine cu S.al tău! Ce fain ar fi să stăm mai aproape una de alta!

        Răspunde
        • Lasa, Nico, ai sa vezi ca va ajunge in etapa in care va vrea si desenul ala, si pe urmatorul, toate diferite🙂 Da, abia astept sa te intorci!

          Răspunde
  2. Ce frumos, Raluca!
    Cred ca S. a fost in culmea fericirii, va imbratisez cu mult drag si dor!

    Răspunde
  3. Si noi suntem fani Mickey, I. ii plac mult episoadele din Mickey Mouse Clubhouse🙂

    Răspunde
  4. Sunt foarte educative desenele cu Mickey Clubhouse. Vedeti ca DeAgostini a scos o serie de carti si dvd-uri cu Clubul lui Mickey Mouse, se gasesc la chioscul de ziare.

    Răspunde
  1. Ne distrăm și învățăm cu personajele Disney | Blog Piticul
  2. O saptamana cu Fulger McQueen | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

