Omida mancacioasa (2)

Saptamana aceasta am vrut sa repet lucrurile de baza impreuna cu S. (sa numaram, sa reluam formele, sa mai trecem odata prin zilele saptamanii, sa repetam fructele/legumele) si ce carte mai buna pentru toate acestea decat Omida mancacioasa?

Pentru inceput, am urmat exemplul Ursuletilor nazdravani, si ne-am confectionat o omida verde cu ochisori, dintr-un pipecleaner. Aceasta, fiind subtire, a putut trece prin gaurelele cartii, si astfel lectura a devenit mai palpitanta.

Apoi am repetat formele, folosindu-ne de puzzle-ul nostru cu forme (excelenta achizitie) si de o fisa printata din pachetul Omida mancacioasa de aici. S. identifica toate formele, insa cand e vorba sa le denumeasca se mai incurca la dreptunghi si romb. Tocmai am descoperit un nou pachet de printables pe aceasta tema aici.

Tot in domeniul prematematicii, am aranjat de la mic la mare, si apoi de la mare la mic, omizi si fluturasi.

A doua zi am descoperit cartea animata, lecturata de insusi Eric Carle, aici– iar lui S. i-a placut foarte mult.

Cartea este excelenta, poti face pe marginea ei o multime de activitati, si pentru ca o avem in editie bilingva, a fost si un exercitiu de engleza.

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. super materiale!
    mersi mult!
    am salvat/printat pentru Andrei🙂

    Răspunde
  2. Oana

     /  17 Septembrie 2012

    Am comandat si noi aceasta carticica! O asteptam nerabdatori😀

    Răspunde
    • Nu o sa te dezamageasca, chiar daca e numai in romana- gasesti pe net si varianta in engleza daca vreu sa o adaugi cumva. Sunt o tona de activitati de facut pe marginea ei.

      Răspunde
  3. Si noua ne-a placut povestea aceasta. Daca va place, puteti face cateva dintre activitati ca si noi http://dulceameacasa.blogspot.ro/2011/11/omida-mancacioasa-saptamana-2.html

    Răspunde
    • Foarte faine activitatile voastre! Cu Omida Mancacioasa posibilitatile sunt nenumarate! Data viitoare ne inspiram de la voi, multumesc de link!

      Răspunde
  1. Ne jucam cu omida mancacioasa « pitici dar voinici
  2. Omida, strașnic animal de companie « Copilărie fericită
  3. Jucaria de joi: Omida curcubeu de la Melissa and Doug | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

