Strumfii

Va mai amintiti de micile creaturi albastre care ne-au bucurat copilaria? Imi placeau tare mult cand eram mica, si am fost fascinata de o carticica cu strumfi pe care o primisem inainte de a se naste S. Am folosit-o de nenumarate ori cu elevii mei de la engleza, si abia asteptam sa i-o citesc fiului meu. Lui, insa, nu i se parea interesanta.

Asta pana cand, intr-o dimineata de week-end, s-a trezit si l-a surprins pe tati uitandu-se la filmul cu strumfi de pe HBO. Ne-am uitat toti, in familie, iar baietelul meu a ramas impresionat. De atunci, ma pune sa ii citesc foarte des cartea cu strumfi- What do smurfs do all day? E tare simpatica, cu multe activitati, rimata si rimata, eu i-o citesc doar in engleza si ii arat ilustratiile, concludente, pentru fiecare pagina. L-am lasat in doua randuri si la desene animate pe youtube, si din nou a fost fericit.

Am adaugat, astfel, noi personaje de desen animat in randul celor indragite la noi acasa, si cred ca voi deschide o categorie speciala dedicata activitatilor bazate pe filme de animatie.

Later edit: Fiindca strumfii au devenit o noua pasiune pentru S., am adaugat la coleactia noastra doua piese noi: desene animate (multumim o tona, Antoaneta!) si un joc Ravensburger, pe care l-am gasit impecabil in micul magazin second hand caruia ii mai trec din cand in cand pragul.

Iata cum se joaca si piticii voinici pe marginea acestor desene animate, cu multe idei de fise de printat.

Spor si voua!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

27 comentarii

  1. Raluca, de 2-3 zile am citit si noi cartea asta!Khloe s-ar putea sa fie strumf de Halloween!

    Răspunde
    • Ce coincidenta!!! Asa-i ca-i super faina? E excelenta pentru engleza, plina de present tense simple, si mie imi e atat de draga!

      Răspunde
  2. cartea nu o avem :((
    pot sa te rog sa o scanezi si sa mi-o trimiti si mie?😀
    ai mei sunt fani strumfii! avem toata colectia de desene (cred ca am dvd-uri in plus, dubluri, daca vrei – ti le trimit pentru S.), inclusiv filmul care le place mult (desi puteam jura ca nu vor avea rabdare la el! il tot cer – din iarna ne tot uitam la strumfi! sa vedem cand le trece :)))

    Răspunde
  3. Foarte drăguță! Uite că eu nu i-am citit până acum în engleză! Doar adesea mă adresez lui sau în spun un cuvânt și în engleză și în română😀

    Răspunde
    • E si asta o tehnica foarte buna. Eu i-am citit de cand era mic, doar ca sa se obisnuiasca cu limba, sunetele si structura ei. Creierul sa o absoarba de la sine. Nu prea conversam in engleza, de cand ne-am dat seama ca are o intarziere de limbaj, si ne dorim sa vorbeasca bine macar romaneste. Dar sigur pe viitor ii va fi mai usor sa vorbeasca si engleza, desi el spune ca nu vrea, ca i-e rusine🙂

      Răspunde
  4. Oana

     /  14 Septembrie 2012

    Si noi suntem fani Strumfii! De cand a aparut acest articol, am tot cautat cartea, dar nu am gasit-o in oras :(( O mai cautam..

    Răspunde
    • Oana, multe dintre cartile mele sunt in engleza, primite de la o familie care s-a mutat inapoi in America. In mod cert nu o vei gasi in librarii, nu cred ca e tradusa in romaneste. Am scanat-o si daca o vrei ti-o trimit pe e-mail.

      Răspunde
  5. Oana

     /  14 Septembrie 2012

    Super!! Daca vrei… ai mai-lul meu?

    Răspunde
    • Sigur, Oana- ti-l trimit, dar dureaza mai mult, merge pe mai multe mailuri, si trebuie sa prind un moment mai mare cand sunt libera. Cat de curand primesti cartea pe mail🙂

      Răspunde
  6. Oana

     /  14 Septembrie 2012

    Denis stie deja vreo 4-5 cuvinte in engleza , cu toate ca nu am avut nici o carte din care sa ii citesc😦 Ma adresez in engleza si apoi in romana, daca vad ca nu si-a dat seama de ce i-am spus, dar de multe ori intelege. Chiar acum ma uitam pe elefant.ro, dar nici acolo nu este aceasta carte. Iti multumesc din suflet! Voi comanda Omida mancacioasa (tot tu mi-ai trezit interesul si pentru aceasta carte)😀.

    Răspunde
    • Da, pe Omida mancacioasa lucram de multe ori- vezi ca exista varianta bilingva- sa o iei pe aceea! In curand o sa va povestesc cum ne-am jucat noi a doua oara cu Omida🙂

      Răspunde
  7. Oana

     /  17 Septembrie 2012

    Da…deja am comandat-o, doar in romana😦 Asta este, e buna si asta, nu am stiut.

    Răspunde
  8. ma bucur ca sunt de folos dvd-urile
    eu am gasit niste puzzle-uri cu strumfi, dar si doua jocuri (satul strumfilor pentru Daria si tren cu sine pentru Andrei)
    curand le prezint pe blog😉

    Răspunde
  1. Ne jucam cu strumfii « pitici dar voinici
  2. O saptamana cu Fulger McQueen | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

