Tablou cu flori si autocolant

Marti Baietelul de argint a venit la mine cu un buchet de flori albe de camp. Mi-a topit inima: face treaba asta din cand in cand, fara sa-i sugereze nimeni, doar ca sa ma faca bucuroasa (ma si intreaba dupa aceea daca sunt fericita). Pana sa ajunga la mine florile, tata a vrut sa afle din ce e alcatuita o floare, iar S. i-a raspuns (radacina, tulpina, frunze, flori, petale, polen)- deci lectiile noastre de asta vara au dat roade. Cand l-am laudat pentru ca a raspuns atat de frumos, S. mi-a spus ca „trebuie sa stie si tata, sa spuna la fel cand o sa fie inca o data mic”🙂 .

Pentru ca am uitat sa pun florile in apa (mai mult sau mai putin intentionat), iar S. s-a necajit ca le-a vazut uscate, i-am spus ca sunt tocmai bune pentru a face din ele un tablou. Ideea o vazusem de multe ori la Valentina sau Little Lucky.

Am avut nevoie de:

  • Autocolant de mai multe culori
  • foarfeca
  • un carton mai gros
  • abtibilduri decorative
  • plante uscate

Am taiat o bucata mai mare de autocolant pe care am lipit-o pe carton cu partea lipicioasa in sus. Am asezat florile (S. m-a ajutat sa le aleg si sa le potrivim coditele cu foarfeca) si am retusat marginile lipind pe ele abtibilduri. Nu a iesit perfect, nu sunt eu cea mai indemanatica dintre mamici, dar S. a fost impresionat si tabloul lui sta la loc de cinste pe frigider. Pana si tati l-a apreciat!

O zi creativa sa aveti!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Raluca, ce scump e baietelul tau🙂 Ati realizat un tablou frumos impreuna:)
    D. ma tot intreaba daca sunt suparata si cand ma supar pe el vine si isi cere iertare, sta pe capul meu pana se asigura ca nu mai sunt suparata :)))

    Răspunde
    • Da, Roxana, asa ma intreaba si el, iar daca sunt incruntata imi netezeste fruntea. Au un stil copiii astia sa ne binedispuna…E un dragut si D.!

      Răspunde
  2. ce scump e!!!
    se vede ca te iubeste mult si vrea sa fii fericita! e o comoara!

    Răspunde
  3. Ce scump e S.!!!!
    Tabloul este minunat, mai ales ca ai folosit florile primite de la S.!!!

    Răspunde
  4. Ce gentleman crești tu acolo…trebuie să fac o fată neapărat! Cine știe? Poate ne încuscrim😀 Foarte drăguț tabloul! Felicitări lui S. și mămicii lui🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

