Lectia despre melci

Citisem pe blogul Valentinei o recenzie foarte draguta la cartea Winnie, melcusorul cel grabit, asa ca m-am gandit ca ar fi foarte potrivita pentru ziua unei fetite dragi noua- Teo. Ieri am fost la petrecerea ei, unde ne-am simtit foarte bine, iar S. a fost triplu castigat: s-a jucat in aer liber, cu multi copii, in jurul unei bucatarii spectaculoase🙂 (de mult isi dorea el sa se joace cu o bucatarie pe masura lui!). La multi ani inca o data si multi pupici de la noi, TEO!!!

Inainte de a impacheta cadoul, i-am citit si lui S. cartea, in versuri, cu morala si cu un sfarsit foarte optimist pentru Winnie. Dupa obiceiul nostru, am cuplat lectura cu alte activitati, si astfel a iesit o adevarata lectie despre melci: printables cu partile corpului unui melc de la Montessori Helper si un puzzle simplu si atractiv de la Bebelogic, cu ajutorul caruia am repetat alcatuirea melcului (multumim, Ioana!):

Fisele printate le-am folosit pentru a-l invata pe S. cum e alcatuit melcul, si apoi am facut cu ele un joc de potrivire. Daca mai cantati si Melc, melc, codobelc… si aveti sansa ca gasiti si melci pe-afara dupa o zi ploioasa, aveti o lectie de stiinte naturale foarte interesanta.

Happy learning!

Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. F faina lectia, trebuie sa facem si noi, mai ales ca dupa ploaie ni se umple curtea de melci:)

    Răspunde
  2. Very cute!!
    Poate faceti si un melc mic🙂
    http://www.bloomize.com/paper-snails/

    Răspunde
  3. Imi place cum ati abordat team. Foarte frumos puzzle-ul.

    Răspunde
  4. Pop Mihaela

     /  2 Septembrie 2012

    Ai dreptate. Putem profita de fiecare moment din zi sa invatam copilul cate ceva si in acelasi timp el nu are posibilitatea sa se plictioseasca si sa faca nazbatii. Eu cu Alinuta cam am de muncit pe disciplinarea pozitiva pentru ca e cam irascibila. Daca cumva nu pot face ceea ce imi cere ea in acel moment se supara foarte tare si nu se lasa induplecata, oricat as incerca sa ii explic. Asa ca am cumparat o carte foarte utila in acest moment pentru noi – „Disciplinarea pozitiva sau cum sa disciplinezi fara sa ranesti”, Adina Botis Matanie, Anca Axente, unde am intalnit chiar aceasta problema a activitatilor cu copiii pentru a nu lasa loc plictiselii, pentru a-i tine mereu in joc, chiar daca le lasam libertatea alegerii acestora. Multumim Raluca pentru ideile de zi cu zi.

    Răspunde
    • Multumim de recomandare, Mihaela! Si eu incerc sa il disciplinez pe S. pozitiv, uneori nu ma mai tin nervii si trec la negativ, dar in general e un baietel cuminte🙂

      Răspunde
  5. Aici sunt foarte mulți melci tot timpul! Sincer nu prea mă atrage ideea de a-i atinge:) Mi-ar plăcea să arate ca în desene animate😀😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

