Bob the Builder

Nu stiu care baietel n-ar fi indragostit de Bob the Builder, daca l-ar cunoaste. S. este, cu siguranta; sta absorbit in fata televizorului, in rarele dati cand il prindem pe Minimax sau Jim Jam de aceea m-am gandit sa ii pregatesc un moment de joaca in jurul acestui personaj.

Adina ne-a imprumutat o carte cu sunete si un telefon (multumim!), eu am scos stampilele cu personajele din acest desen animat, si le-am pus pe toate intr-un ghiozdanel in ton cu tema. Am adaugat casca de constructor, si avem acum activitati de lectura si limba engleza, repetam numerele cu ajutorul telefonului (gratie acestui telefon S. a fost de acord sa pronunte si numerele in engleza), facem un numar de arts&crafts cu stampile, si apoi joc imaginativ, in care S. va fi „nenea constructorul”.

Noi am mai avut jocuri centrate in jurul personajelor de desene animate, cum ar fi Winnie sau cele de la Toy Story.

Spor la joaca!

Articol anterior
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. O, Raluca, sa stii ca nu doar baieteii sunt topiti dupa Bob…am si eu un mare, mare fan in casa 🙂
    Superba lectia, cred ca S. a fost extrem de incantat de ea!

    Răspunde
    • Da, dar el stia deja jucariile si cartea cand m-am gandit eu sa le pun laolalta- totusi a fost foarte cooperant, a raspuns la intrebarile mele in engleza- de genul Where is Bob/Wendy…
      Lui i-au placut mult si s-a jucat de multe ori cu ele.

      Răspunde
  2. Pop Mihaela

     /  31 August 2012

    imi place foarte mult ideea. Seamana cu Busy Bags. Si Alinutei si lui Mihaita le place sa scotoceasca prin cate o geanta si apoi se joaca cu ce gasesc cate o ora si putem face diferite activitati. Iar Bob the Builder chiar e interesant, mai ales pentru baietei.

    Răspunde
  3. Noi colecționăm mașinuțele McQueen și Little people, tare drăgălașe. Uite că la Bob the builder nu m-am gândit! O să încerc și eu 🙂 Mulțumesc pentru idee

    Răspunde
  4. Noi inca nu il cunoastem 🙂 Suntem fani Mickey Mouse :))

    Răspunde
  5. lui Andrei i-a placut intr-o perioada asa ca avem stampile de la revista (exista o revista Bob Constructorul), avem forme pentru prajituri cu Bob the Builder, dar avem si un joc domino de la Julia care ii place muuultt de tot si il joaca singur 😉
    spor la joaca si la invatat!

    Răspunde
  6. Foarte frumoase materialele voastre!!
    Este un personaj tare simpatic Bob si mai ales masinutele sale. Ai mei nu sunt chiar fani, dar se uita cu placere la aceste desene. Alex ii spune : Bob hanic :)))

    Răspunde
    • S. se joaca foarte des de-a constructorul, merge cu tati pe la santier si efectiv a distrus un perete in balcon spunand ca il „construieste”, asa ca se identifica mult cu Bob 🙂

      Răspunde
  7. Ce frumos!Si baietelului meu ii place Bob(si sa construiasca),i-am comandat acum o jucarie,adica persoana lui Bobo,inca n-am primit-o sunt curioasa cum e…n-am stiut ca exista si stampile…Voi face un busy bag cu Winnie,ca avem mai multe cu el…

    Răspunde
    • Da, vad ca incep si eu sa ma specializez pe busy bags cu personaje din desene animate 🙂 Stampilele le-am primit, la un loc un set fain de stampile cu litere, asa ca nu as putea sa iti spun de unde s-ar putea cumpara…

      Răspunde
  1. O saptamana cu Fulger McQueen | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

