Lectia despre porci

Una dintre cele mai mari multumiri ale mele vara aceasta este ca am reusit sa fac cu S., gratie materialelor superbe imprumutate de la alte mamici pasionate de homeschooling, mai bine de 10 lectii de stiinte naturale destul de complexe pentru varsta lui. Am avut in sfarsit senzatia ca S. face niste unit studies comparabile cu cele despre care citeam, le admiram si le invidiam pe blogurile americane. Multumesc tare mult pentru ajutor Adina, Camelia si  Coca!

In cadrul temei Animalele de la ferma, am ales sa invatam mai multe despre porci, pentru ca Adina ne-a imprumutat un set de cartoane montessoriene cu partile corpului unui porc, iar Camelia un joc de numarat (pentru care vom folosi graunte de popcorn🙂 ). Ne vom juca cu cei trei purcelusi adorabili creati de Camelia, si vom reciti carticica de la Teora- despre care va povesteam mai multe aici. Il voi face fericit si cu acest desen animat cu povestea celor trei purcelusi.

Am pregatit si un puzzle cu mai multe animale, din care sper sa facem cel putin porcul- pare foarte simplu (5 piese) dar e destul de complicat si cred ca S. va avea nevoie de ajutor- insa vom putea repeta bine partile corpului, facandu-l.

Planuiesc sa ii arat si acest scurt filmulet, si l-am ales tocmai pentru mediul natural in care se vad purcelusii.

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Ralu,dacă vrei poți scana cartoanele alea să le păstrezi, știi? Nu știi de unde aș putea să le cobor și eu și să le printez?

    Răspunde

Lasă un răspuns

