Cati- 16 luni

August a fost o luna plina pentru Cati- vacanta, evaluare si, din pacate, cateva probleme de sanatate.

In vacanta de la Casa Olarului Cati a fost exceptional de cuminte, si si-a cunoscut dragii prieteni virtuali, acum prieteni din toate punctele de vedere- a fost rasfatata si iubita:

La evaluare a fost cum nu se poate mai bine, Bob Doman a remarcat cat de nice and cooperative este si toate progresele facute l-au bucurat, a spus ca e o fetita foarte desteapta🙂

Din pacate, programul nostru de exercitii a fost cam dat peste cap, si nu am reusit sa lucram prea mult, insa marele breakthrough de luna asta sta in intelegerea limbajului- am observat ca ea intelege ce i se spune, poate raspunde la comenzi, in 80% din cazuri alege corect intre doua imagini, si a invatat sa bata din palme cand ii spunem sa faca „Bravo”.

Ne pregateam sa mergem la Bucuresti pentru o operatie (are nevoie de doua interventii, dar nu e ceva grav, vital)- insa o infectie urinara recidivanta ne-a tinut pe loc. Acum ii administram un antibiotic foarte puternic si speram sa ajungem la operatie inainte de a incepe gradinita lui S. Va rugam sa va rugati si voi pentru asta!

In rest, e vesela, comunicativa (gangureste mai mult), afectuoasa, iar daca il aude pe fratiorul ei razand se scutura si ea de ras:

Drum luuuung inainte, Cati!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

30 comentarii

  1. Raluca, pe mine iarasi m-ai facut sa plang… Cati e exact asa cum mi-am imaginat-o, un bulgaras de Lumina, pe care tanjesc atat de des sa il tin in brate! O simt tot timpul lipita de mine, doar sa incerc sa-mi amintesc zambetul ei larg si manutele dornice sa umble pe obrajii mei…Mi-e foarte dor de ea, de voi, dar am decis sa imi hranesc dorul din bucuria si fericirea de a va fi cunoscut.
    Iti spuneam ca M. si-a numit bebelul de jucarie, care nu avea nume inainte, Cati, semn ca si ea o iubeste atat de mult.
    Aveai dreptate, nu cred ca exista om care sa nu se indragosteasca iremediabil de fetita ta dulce.
    Va felicit pentru toate progresele uimitoare pe care le faceti si ne rugam pentru sanatatea lui Cati, mai ales in momentele astea!
    „Drum luuuung inainte, Cati!”

    Răspunde
    • Multumim mult, Camelia, si noi suntem asa de fericiti ca v-am cunoscut! Si noua ne este tare tare dor de voi- cand Cati umbla cu manutele pe obrajii cuiva este modul ei de a „iubi” acea persoana- si ea va iubeste mult! Pupici multi multi M-ei si bebelului ei🙂 Si multe imbratisari de la noi pentru voi toti!

      Răspunde
  2. LA multe lunite si anisori inainte , Cati!! Cat mai fericiti, mai frumosi…mai plini de bucurii ..progresele tale sunt uimitoare…Dumnezeu sa fie cu voi in toti pasii ce i-aveti de facut de acum inainte si sa fie cu voi!

    Răspunde
    • Coca, iti multuminm asa de mult pentru rugaciunile tale si toate gandurile bune indreptate spre noi! TE imbratisez cu drag si sper sa ne cunoastem intr-o buna zi!

      Răspunde
  3. M-ai emotionat de mi s-a facut pielea de gaina….sa creasca Cati mare, sa depaseasca momentele mai grele si sa fiti mereu o familie unita si iubitoare in jurul ei! Merita, e o fetita minunata!

    Răspunde
    • Multumim o tona pentru toate cuvintele frumoase si urarile de bine! Apreciez ca esti mereu alaturi de noi- pupici fetitei tale🙂

      Răspunde
      • multumesc si eu:) pe mine ma impresioneaza Cati si toata dragostea si grija cu care o incurajati! si…noi avem 2 fetite, Oana si Ilinca, n-aveai de unde sa stii🙂

        Răspunde
        • Atunci pupici la fetite si sa iti aduca numai bucurii!🙂 Eu am vazut o fetita la avatar, de pe blog nu mi-am dat seama exact🙂

          Răspunde
  4. Scumpa ta mica e minunata. Sper ca problemele de sanatate sa se rezolve repede dar e fantastic ca sunt atatea vesti bune si e mai ales, speranta. Va trimit tuturor o imbratisare virtuala si ma rog pentru voi.

    Răspunde
  5. Scumpă mică! E așa dulce draga ta Căpșunică! Dumnezeu să te binecuvânteze cu multă sănătate mică prințesă!

    Răspunde
  6. ralu

     /  26 August 2012

    o fetita minunata, sa va dea DD putere si multa sanatate, la multe lunite fetita scumpa!!

    Răspunde
  7. Ma bucur mult pentru evaluarea pozitiva! Sanatate multa, multa, multa! va pupam!

    Răspunde
  8. ralu

     /  26 August 2012

    sunteti foarte puternice..va apreciez si incerc sa iau exemplul vostru, eu sunt daramata ca fetita mea (are 4 luni jumate )si are o mica raceala si umpic de rosu in gat, si parca simt ca mi-a cazut cerul pe mine!!

    Răspunde
    • Cati e puternicutza, noi pe langa ea…🙂 Asa e cand bebe e mic, fiecare raceala pare grava- sunt sigura ca fetita va fi bine cat ai zice peste!

      Răspunde
  9. Pop Mihaela

     /  26 August 2012

    Ma bucur ca ai vesti bune pentru noi si ne rugam din tot sufletul la Dumnezeu si la Maica Sfanta sa vi mereu cu vesti foarte bune, sa va calauzeasca fiecare pas, sa va dea sanatate, sa le dea medicilor intelepciune sa rezolve toate problemele existente si voua multa putere sa ii puteti creste. Va pupam.

    Răspunde
  10. Flori Radu

     /  26 August 2012

    La multe lunite inainte!
    Va doresc sa trceti cu bine de prima operatie! Suneti mereu in gandurile mele!
    Va pup!

    Răspunde
    • Flori, am decis sa amanam operatia pe vara viitoare- prea s-ar fi adunat multe- IU, antibiotic puternic, Cati nu mai avea vene bune deloc, S. incepe gradinita…Poate ca la vara va fi mai bine…

      Răspunde
  11. Pop Mihaela

     /  26 August 2012

    Sunt atat de frumosi si Cati si S.! Mi-e drag sa vad ce fericiti sunt impreuna. Nu pot intelege parintii care isi doresc doar un copil afirmand ca e greu sa cresti mai multi. Ce bine e sa ai un frate sau o sora pe lume, sa nu fii singur. Alinuta tocmai s-a trezit, a vazut calculatorul deschis si a si intrebat de Cati. A avut chec si a spus ii lasam si la Mihi (Mihai) si vreau sa ii dau si la Cati Capsunica Prajiturica.

    Răspunde
  12. La mulţi ani! Să fie sănătoasă şi voiasă!

    Răspunde
  13. Pupici pentru Cati si pentru voi!
    La multi ani, Cati!

    Răspunde
  14. Ce vesti bune ne dai, Raluca. Ne bucuram tare mult. Ne rugam impreuna cu voi pentru fetita frumoasa. Sa fii puternica, Cati! Cu drag.

    Răspunde

Lasă un răspuns

