Leapsa calatorului

Kadia mi-a stranit dorul de departari si m-a facut sa sterg colbul de pe amintirile mele de calator, dandu-mi o leapsa cu chef de duca. Mi-au placut tare mult intrebarile si de cand le-am citit ma gandesc la ele:

Muntele sau marea?

Muntele, cred. Locuiesc pe langa munti, dar nu m-ar supara o vacanta tot pe aici. La mare as merge „de nevoie”, pentru cei mici, dar nici nu ma relaxeaza, nici nu ma incanta in mod deosebit.

Iarna sau vara?

Vara imi da mai multa mobilitatea, dar aleg cu siguranta iarna- pentru Craciunuri si sarbatori si zile de nastere si ceaiuri calde si colinde si intreaga atmosfera de suspans si anticipare. Iarna am prilejul sa planuiesc mai multe bucurii, sa decorez casa, abia astept!

Care e destinatia la care visezi ca vei ajunge macar odata in viata?

Am ajuns. Mi-am dorit tare mult sa vad Anglia- cea rurala si victoriana, in spiritul careia mi-am scaldat copilaria si adolescenta citind.  Acum stau cu globul in mana cautand o alta destinatie, dar nu-mi vine in minte altceva decat Canada…

Care a fost cea mai frumoasa tara pe care ai vizitat-o?

Anglia. Stiam eu de ce vreau sa ajung acolo…Am fost in multe tari, pe 3 continente. Anglia cu casute victoriene acoperite de tufe inflorite, cu parcuri largi, cu gradini tainuite, cu confortul ei dickensian si basme pe sub frunze s-a potrivit cel mai bine ideii mele de frumusete.

Care a fost cel mai frumos oras din afara tarii pe care l-ai vizitat?

Foarte greu de ales. Mi-a placut bucatica de Florenta pe care am vazut-o, dar in Amsterdam am stat cel mai mult si tot mi se pare frumos.

Care a fost cel  mai frumos oras din Romania pe care l-ai vizitat?

As zice ca cel mai frumos e cel in care stau, Piatra Neamt (e cu adevarat cochet si placut de vazut), dar daca ar fi sa aleg altul, acesta e Clujul, pentru ca acolo am fost fericita. Si partea veche a Sibiului mi-a placut.

Ce obiectiv turistic te-a impresionat?

O, atatea! Poate cel mai grozav mi s-a parut ca am ajuns la Marele zid chinezesc, dar si la muzeele din New York ma gandesc deseori.

Ce obiectiv turistic romanesc ai recomanda unui strain?

Cheile Bicazului. Ma impresioneaza intotdeauna, stiu ca si pe ei.

Ce oras ti-ai dori sa vizitezi?

Londra- acolo n-am fost🙂

Ce suveniruri comperi de obicei?

Portelanuri- daca stau sa ma gandesc bine, am si din Olanda, si din America, si din Turcia, si din Anglia, si multe altele- desi probabil astea sunt…Nu neaparat bibelouri, ci papusi de portelan si ceainice si farfurii si alte de-astea.

O dau cu drag mai departe Iuliei , Roxanei, Emellei si Valentinei.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Pop Mihaela

     /  25 August 2012

    Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Banuiesc ca da. Ai un stil aparte ce prinde cititorul; catharsisul isi face datoria. De mult nu am mai citit ceva sa ma prinda atat de repede, desi in facultate am citit sute de carti. Ti-as cumpara cu drag cartile.

    Răspunde
    • Multumesc, Mihaela, de cand era in clasa a 5-a visez sa fiu scriitor de carti pentru copii🙂 Incet, incet, mai exersez scriind pe blog si poate la batranete voi reusi🙂

      Răspunde
      • Pop Mihaela

         /  26 August 2012

        Atunci nu am decat sa mai astept🙂 si sa citesc minunatele tale articole ce mereu ma acapareaza. Deschid calculatorul si primul lucru pe care il fac este sa ma uit daca ai mai scris ceva, iar alinuta cere sa o vada pe Cati.

        Răspunde
  1. Leapsa despre calatorii

Lasă un răspuns

