La ferma

Despre animalele domestice povesteam deseori cu S. cand era micut- chiar pe peretele din camera copiilor sunt autocolante cu ele. Insa de la o vreme, tot discutand despre alte lucruri mai complicate, si mi-am dat seama ca baietelul care cunoaste traseul apei in organism (stomac, rinichi, vezica urinara) s-ar putea sa nu stie care e gasca si cum face ea.

Asadar, reluam saptamana aceasta lucruri „de baza”, iar ieri am povestit despre animalele de la ferma. Am inceput cu un pretend play cu animalele mele de plastic (foarte de folos mi-au fost, atat pentru S. cat si pentru elevii mei, si va recomand din toata inima sa aveti un astfel de set- noi avem doua combinate, pentru a invata si familiile). Apoi am rezolvat exercitiile de pe paginile cu animale domestice din caietele pentru gradinita Dezvoltarea vorbirii 3/4- ed. Litera (aceastea nu se regasesc in fotografii).

Am citit doua dintre cele 3 carti in engleza, iar partea frumoasa e ca S. a inceput sa repete si sa recunoasca cuvinte in limba aceasta, deci un alt pas inainte. Apoi inca un numar de pretend play, de data aceasta mai  lung, pentru ca am incercat sa il invat pe S. cum „vorbeste” fiecare animal- sunt sunete pe care le-a uitat, nerepetandu-le de atata vreme…

Am avut pregatite si cateva cartonase pe tema Ferma, din setul de cartoane cu jocuri logice primite ca premiul la Maraton (multumim inca o data, Laura!)- insa aceastea si alte cateva materiale au ramas pentru astazi.

In schimb am facut 2 puzzles de lemn, imprumutate de la Adina (multumim mult!), cu ocazia carora am recapitulat si cuvintele in engleza.

Apoi am folosit niste sabloane speciale, pe care le-am cumparat din Anglia, toate pe aceasta tema. Ele au niste striatii pe suprafata plasticului; le-am fixat cu sticky tag pe parchet, deasupra am pus o bucata mare de hartie din rola de la Ikea, si am hasurat cu ceracolor- facand in felul acesta ca imaginile sa apara- a fost ceva nou pentru S., dar nu pot spune ca l-a tinut prea mult ocupat.

A fost o dimineata cu multe activitati, si ma bucur ca avem pregatite unele si pentru zilele urmatoare.

Spor la joaca si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. imi plac mult cartile in engleza pe care le-ati folosit!
    bravo,S.! spor la invatat si la jucat🙂

    Răspunde
    • Sunt foarte interesante, au ferestre care se deschid sau alte chestii faine (una are o pagina mai scurta, una mai lunga)- cu text putin, intrebari interactive, sunt tare incantata de ele. Multumim la fel!!

      Răspunde
  2. Viorica L

     /  24 August 2012

    Foarte frumos. Imi place si mie cum v-ati jucat si invatat. Multumim ca ne impartasiti si noua, mie imi este de mare folos acest lucru, am de unde ma inspira. Felicitari S.

    Răspunde
    • Multumim, Viorica, ma bucur mult ca te ajuta lectiile noastre-asta e scopul pentru care povestim despre ele- stiu si eu cat ma inspir din ale altora si cat imi sunt de ajutor🙂

      Răspunde
  3. Imi plac sabloanele🙂

    Răspunde
  4. Si noi mai reluam din cand in cand ce am invatat mai demult fiindca uita daca nu le mai aducem in discutie. De acum o sa reluam oricum tot ce-am facut cu Elena ca trebuie sa o invatam si pe Maria. Foarte frumoase materiale ati folosit.

    Răspunde
  1. Toamna la ferma | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

