Bobita si Buburuza la gradinita

In luna iunie am citit de zor cu S., inspirati de maratonul de citit de pe site-ul Activitati pentru copii, si am fost de doua ori castigatori- o data prin cartile parcurse si activitatile facute, si a doua oara pentru ca am castigat premiul al II-lea  la concurs.

Aseara au sosit cartile- premiu (multumim o tona, Laura!), iar eu m-am indragostit de Bobita si Buburuza la gradinita! Este o carte ideala sa pregateasca copilul pentru gradinita- poavestea O zi a gradinita parcurge toate momentele ce trebuiesc explicate copilului- de la masa si somn, la activitati si cantecele, si pana la neintelegerile din pricina jucariilor. Abia astept sa o citesc si sa o discut cu S., si il voi lasa sa vada si episodul de desen animat!

Dar asta nu e tot: cartea, care are copertile cartonate, ilustratii foarte frumoase si hartia de calitate, incepe cu o alta poveste, plina de amanunte care il ajuta pe copil sa isi imagineze scenariul, dar si suspans potrivit pentru un copil de 3-4 ani- Paianjenul din pestera.

Adriana intreba astazi ce ponturi si sugestii aveti pentru inceperea gradinitei- pe langa rechizite, hainute, papucei si ghiozdanel, va recomand din toata inima si aceasta carticica superba!

Articolul următor
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. emotii,emotii…sa stii ca si eu am emotii,desi am trecut cu Daria prin asta…parca e altfel la Andrei! am emotii mari si cu el! el e baietelul meu😉
    Daria este mai independenta,e extrovertita ….
    e asa aproape gradinita…

    Răspunde
    • Antoaneta, eu cred ca S. se va adapta, atat de mult tanjeste dupa copii si isi doreste sa mearga la gradi! Sper doar sa nu fie dezamagit, si sa nu se imbolnaveasca prea des🙂 Incep sa creasca si emotiile mele pe masura ce se apropie ziua cea mare🙂

      Răspunde
      • da,asa a fost si la Daria…..cand sunt frati mai mari tanjesc dupa alti copii …..Andrei este fericit cand are prietenii in jur, cand se poate juca in voie….
        mult succes la gradi’
        acomodare rapida si frumoasa🙂

        Răspunde
  2. Ne plac si noua mult Bobitza si Buburuza:)
    Felicitari pentru concurs!😉

    Răspunde
  3. Felicitari pentru premii!!!!!!! cred ca sunt tare dragute cartile!

    Răspunde
  4. Multumim pentru recomandare si felicitari pentru premiu🙂 Si noi ne pregatim pentru gradi,avem si emotii. Parca nu-mi vine sa cred ce repede a trecut timpul. Ma surprind deseori uitandu-ma la D. si intrebandu-ma, chiar e bebelusul din burtica mea? Imi este frica sa nu ma trezesc deodata ca bebelusii mei sunt adolescenti, as vrea sa savurez fiecare secunda din viata lor.

    Răspunde
    • Of, Roxana, inca ma bucur ca S. cere pupici si vine cand vreau sa-l pup si sa-l iau in brate. Imi inchipui ca nu va trece mult timp si nu va mai dori asta😦 Cresc mari, noi ramanem mici si imbatranim, si nu ne dam seama cand trece timpul…Ai dreptate, maine poimaine sunt adolescenti🙂

      Răspunde
  5. Laura Frunza

     /  22 August 2012

    Ma bucur ca au ajuns cu bine premiile si ca Bobita si Buburuza v-au incantat si pe voi in aceeasi masura in care ne-au incantat si pe noi🙂 Eu i-am pictat Elizei o perna cu cele doua personaje si un tricou cu Buburuza, avem si dvd-ul, la noi sunt la mare cautare.

    Răspunde
    • Da, Laura, am citit recenziile tale la carti si mi s-au parut atat de faine incat asta e motivul pentru care imi doream sa castig carticica asta la Maraton🙂 Tu mi-ai facut si mie pofta de ele, si cred ca vom sta cu ochii pe ele, lui S. ii plac foarte mult. Am facut si dintre cartile din pachetul cu cardurile cu jocuri- stiai ca sunt 4 si despre anotimpuri? Le-am cautat in mod special ca sa intarim cele discutate aseara.

      Răspunde
  6. Pop Mihaela

     /  22 August 2012

    Noi doar la anul vom merge la gradi, dar sunt sigura ca atat Alinutei, cat si lui Mihaita i-ar placea cartile, asa ca voi incerca sa le gasesc in Dej. Multumim pentru sfat si felicitari pentru premiu.

    Răspunde
  7. Avem si noi cele trei carti, dupa un an inca le mai citim destul de des. Pe noi ne-a ajutat povestioara cu gradinita mult de tot.

    Răspunde
    • Daaa…noi avem doua, si doua figurine frumoase, trebuie sa scriu candva despre ele- maestra e Roxana si S. le iubeste mult🙂

      Răspunde
  8. Si noi ne dorim Figurine cu Bobita si Buburuza, in septembrie cand ma intorc in tara o pun pe cumnata mea sa-mi faca, sper sa reuseasca.

    Răspunde
  1. La joaca cu Buburuza | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Cum a fost la atelierul cu Bobita si Buburuza… | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

