Despre blogging, prietenie si puzzle-uri personalizate

Am stat mult sa ma gandesc cum voi intitula acest articol, dar pentru ca este o lunga si frumoasa poveste, orice titlu nu o va putea cuprinde pe toata.

Sa incepem cu inceputul…

Pe Mihaela am cunoscut-o cu aprope doi ani in urma, pe cand S. nu implinise inca doi ani, Cati era in burtica iar blogul abia incepuse. Ne-am intalnit in parculetul din vecinatatea blocurilor noastre si am schimbat cateva cuvinte plimband copiii. In taina, o admiram pentru ca reusise sa slabeasca atat de frumos dupa sarcina si arata in forma si atleltica. Dar am ramas la stadiul de mamici ce se intalnesc intamplator si si spun buna ziua in parc, pana cand…

…Mihaela, cautand pe net activitati educative de facut cu Teo, a intrat pe subiectul initiat de mine  (Scoala de acasa pentru copii intre 1 si 3 ani) pe forumul copilul.ro. A facut imediat legatura intre Baietelul de argint, mamica lui si personajele din lumea virtuala, mi-a lasat un mesaj, si iata cum internetul ne-a apropiat mai mult decat orice altceva, desi stateam la cateva blocuri distanta. Impreuna am descoperit tot felul de activitati si materiale educative, ea mi-a atras atentia asupra magazinelor second hand de unde gasesc lucruri faine pentru copii din cand in cand, ne impartasim una alteia ideile, visele si proiectele de viitor. Mihaela a fost prima care, inspirata de povestile de pe blogul nostru, a creat si ea un blog unde jurnalizeaza joca ei si a fetitei sale. Ca sa nu mai spun ca pustii nostri vor fi colegi la gradinita!

Mihaela imi povestea deseori despre un proiect, atunci doar la stadiul de vis: un magazin on-line in care sa distribuie jucarii concepute de ea dupa principii Montessoriene si nu numai, puzzle-uri personalizate, diverse materiale educative care in Romania sunt greu de gasit sau la preturi inaccesibile. Eu, pe tusa, o incurajam cu entuziasm, pentru ca ideea mi s-a parut de la inceput grozava, iar prietena mea capabila sa faca lucruri minunate. Prima care a beneficiat de „productiile” Mihaelei am fost chiar eu, si v-am povestit deseori de jocurile si manipulativele create de ea- de la cifrele magnetice, la zarurile de poveste si pana la betele Motessoriene de numarat.

Iata ca visul Mihaelei s-a concretizat intr-un magazin on line foarte dragut, pe care ma grabesc sa vi-l recomand:

Creative Boutique

Piesele de rezistenta in magazin sunt puzzle-urile, concepute sa invete anumite concepte: nuantele de la deschis la inchis, obiectele de la mic la mare, culorile curcubeului, si- cele mai faine dintre toate- numele copilului vostru!

S. a primit un astfel de puzzle, pe care l-au admirat deopotriva si parintii, si bunicii, si unchiul si copilul cu pricina🙂 Mi se pare foarte fain, iar ideea de a face un puzzle care sa il ajute pe copil sa invete a scrie atat numele mic, cat si cel de familie, excelenta!

La prima vedere, puzzle-ul arata ca unul din lemn foarte deschis la culoare, cu o textura usoara si fina. In realitate nu este din lemn, ci dintr-o spuma de PVC, dar daca  as spune ca e din plastic v-as induce in eroare, pentru ca aspectul si textura lui nu aduc cu plasticul obisnuit. Pe viitor, Mihaela doreste sa le confectioneze si din lemn. Suprafata colorata este din autocolant, asa ca puteti alege chiar voi culorile pentru literele numelui. Pretul de vanzare: 25 ron (pana in 5 litere inclusiv), 30 ron (intre 6 si 15 litere)- deci foarte accesibil, dupa parerea mea.

Mie mi se pare un cadou frumos  si unic de oferit la o aniversare sau un Craciun: este personalizat, thoughtful si nu rupe nici buzunarele🙂 . Mai multe detalii despre material si dimensiuni puteti citi aici.

Mihaela are pe site un concurs permanent pentru bloggeri– odata inscrisi, participati automat la tragerile la sorti lunare.

Eu le urez Mihaelei si magazinului Creative Boutique mult succes si cat mai multe idei educative si ingenioase!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. foarte frumos articol si foarte frumoasa prietenia voastra!
    Mihaela este o mamica tare creativa….puzzle-ul vostru este grozav!! si noua ne-ar placea mult asa ceva! e bine ca acum MIhaela are acel magazinas !!🙂

    Răspunde
  2. Ce ma bucur ca si-a deschis magazin, imi ramasese gandul la acel puzzle cu nume de la concursul ei. O sa comand si eu pentru Eliza, mai ales ca e la etapa in care vrea sa invete literele. Multumim ca ne-ai spus si noua!

    Răspunde
    • Cu tot dragul, cred ca Elizei i-ar placea mult un astfel de puzzle, si ar fi de doua ori mai util cu numele de familie (invata si sa scrie tot numele ei, si sunt si mai multe litere🙂 ).

      Răspunde
  3. Foarte frumoasa povestea prieteniei voastre si frumoasa initiativa magazinului. Va urmarim in continuare cu drag.

    Răspunde

Lasă un răspuns

