O leapsa cu imaginatie

Am primit de la Coca o leapsa care m-a pus indata pe ganduri si la care cu drag raspund:

IMAGINEAZA-TI

1.Imagineaza-ti……ca te-ai putea intoarce in timp si ai avea sansa de a retrai o zi din viata ta. Ce zi ai alege?

O zi care se apropie de perfectiune, in care am avut alaturi multe persoane dragi si copii cuminiti si relaxare si voie buna, a fost ziua recentei vizite a varului meu din Japonia, impreuna cu sotia lui. Exact la ziua aceea m-a dus gandul cand mi-am dorit odihna si fericire.

2. Imagineaza-ti…… ca ai ramane pe o insula pustie si ai avea dreptul sa iei cu tine 3 obiecte. Ce ai alege?

Biblia, un robotel multifunctional care sa stie sa construiasca si sa piloteze o corabie🙂 si un animal de companie.

3. Imagineaza-ti……ca ai putea inventa o noua lege pentru tara ta. Care ar fi aceasta?

O lege care sa faciliteze si sa promoveze adoptiile. Ceva complex si drastic, astfel incat, fiecarei persoane care se duce sa faca avort sa i se propuna o familie (sau un sir de familii) care asteapta sa adopte copilul nenascut.

4. Imagineaza-ti…… ca ai putea fi orice personaj dintr-o povestire cu  pentru copii timp de o saptamana. Cine ai vrea sa fi?

Anna din Anna and Mister God.

5. Imagineaza-ti ……ca ai primi 100.000 euro si ai avea dreptul sa-i folosesti pentru un singur lucru/proiect. Ce ai face cu banii?

O clinica de terapie cu terapeuti specializati pe metoda NACD, care sa antreneze parintii copiilor cu nevoi speciale si voluntari.

6. Imagineaza-ti…esti intr-un anume loc si copilul tau se plictiseste cumplit. Ai la dispozitie doar o piatra si o sfoara.  Ce jucarie sau joc ai inventa folosindu-te de acestea pentru copilul tau?

As face figurine cu ajutorul pietrei si sforii si as inventa povesti in care ele sa fie personajele.

7. Imagineaza-ti… ca ai primi vizita unei mari celebritati (a tinut mortis sa vina la tine acasa ca sa luati pranzul in familie). Ce meniu ai pregati?

Cand avem musafiri sotul meu gateste🙂

1. Pui cu legume la cuptor.

2. Prajiturele cum am facut de Craciun .

8. Imagineaza-ti…ca ar  trebui sa ramai singura cu 10 copii intre 3-8 ani , timp de 4 ore. Cum le-ai ocupa timpul?

Experimente cu bicarbonat si otet (vulcani, baloane magice, etc.), pictura/desen de toate felurile (finger painting, acuarele, guase, pastel, culori simple si cerate), un craft, o poveste cu ilustratii mari, intrebari, jocuri si concursuri pe marginea ei.

9.Imagineaza-ti…… ca ai putea sa-I pui lui Dumnezeu orice intrebare, dar, din nefericire, doar una singura. Ce ai intreba?

Care e misiunea mea pe pamant, pe care ar trebui sa ma straduiesc din rasputeri sa n-o ratez.

Transmit mai departe leapsa la Adina, Adriana, Mihaela si Roxana. Nu uitati sa puneti link spre leapsa initiala- cea de la Coca, iar eu voi urmari cu aceeasi curiozitate raspunsurile voastre.

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. ce raspunsuri minunate , Raluca…si cat de diferiti suntem noi oamenii….aceasta este frumusetea unicitatii noastre pe pamant.🙂
    M-ai amuzat cu robotelul tau multifuncitional :))))

    Răspunde
  2. Gabi

     /  18 August 2012

    Ralu draga, am citit cu entuziasm si emotie postul asta al tau. Mi-a placut cum ai raspuns la intrebari. Dar cel mai mult si mai mult mi-a placut ca raspunsul tau referitor la legea pe care ai adopta-o, care ar fi exact legea pe care eu as adopta-o… Din pacate noua lege a adoptiilor prevede exact contrariul a ceea ce ne dorim noi, am aflat si eu lucrul asta saptamana aceasta… Pacat. Dar ne rugam ca procesul asta sa dureze cat mai putin pentru noi si pentru altii ca noi, chiar daca acest lucru nu este ceea ce prevede noua lege (mult mediatizata de altfel ca fiind foarte rapida, ceea ce din pacate nu este intru totul adevarat, cel putin nu in ceea ce ne priveste). Te pup!

    Răspunde

Lasă un răspuns

