Castigatorii concursului „Ghiozdanelul minunat”

Este 16 august, seara in care anuntam castigatorii concursului Ghiozdanelul minunat– sunt sigura ca toti ati fost incantati de cele 3 rucsacele pentru gradinita🙂

Mr. Random a decis:

Random Sequence Generator

Here is your sequence:

4   7  59

Deci, castigatorii de azi sunt:

Ramona Raruta

Raluca Breaz

Elena Nelad

Felicitari! Eu va voi contacta cat de curand pentru a afla adresele voastre in vederea livrarii premiului.

Nota: Am observat cateva comentarii care nu se afla intre cele 60 aprobate, au intrat dupa ce incheiasem deja concursul-  imi pare tare rau ca nu au intrat in calcul, dar va astept cu drag la urmatoarele giveaways, atunci cand vor fi🙂

Later Edit:

Pentru ca una dintre castigatoare nu a raspuns mesajelor mele, iar noi trebuie sa plecam pe o perioada deocamdata nedefinita, am extras inca un numar prin Random, poate acesta va fi mai usor de gasit🙂

True Random Number Generator Min:Max:Result:58   Powered by RANDOM.ORG
Onuta Patriche
Sper sa avem mai mult succes in a o contacta!
Felicitari!
Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Felicitari castigatoarelor!

    Răspunde
  2. micsa speranta

     /  19 August 2012

    felicitari<3

    Răspunde
    • Sper ca Ramona Raruta sa reuseasca sa trimita adresa ei in cursul zilei de azi, altminteri va trebui sa facem o noua tragere la sorti pentru al treilea castigator.

      Răspunde
  3. Onuta

     /  21 August 2012

    Va multumesc mult pentru premiu si v-am trimis datele de contact…:)

    Răspunde
  4. Ramona

     /  21 August 2012

    imi pare rau,nu am stiut nimic…nu am fost contactata desi am lasat adresa de email…:( era o mare surpriza pentru fetita noastra

    Răspunde
    • Ramona, imi pare foarte rau, ti-am lasat doua mesaje pe FB. Am decis sa folosesc FB pentru ca a fost o cerere a concursului, deci m-am gandit ca iti folosesti contul. Te rog sa verifici mesajele de acolo. Imi pare tare rau sa s-a intamplat asa, sper ca data viitoare sa fie ok.

      Răspunde

Lasă un răspuns

