Toy Story

S. nu a vazut multe filme de desene animate, pe langa obisnuitele episoade la care se uita in reprize de 20-30 de minute. A vazut insa Cars, Rapunzel si Toy Story 2– iar daca ar fi fost dupa mine nu le-ar fi vazut nici pe astea, pentru ca nu mi se par potrivite cu varsta lui- dar tati nu e asa de vigilent si selectiv ca mama🙂

De curand m-am hotarat sa ii fac o lectie cu Toy Story, pentru ca am vazut niste printables dragute si utile, si mi-am amintit ca avem si noi in colectia Disney povestea aceasta, care sigur il va incanta pe S. A picat, asadar, la tzanc carticica pe fix aceasta tema trimisa de unchiul si matusa din Canada (multumim inca o data, Adriana si Iulian!). Am citit povestea in romana, apoi pe parcursul zilei mai citeam din carticica in engleza si rezolvam cerintele jocurilor de pe fiecare pagina (in general, de gasit obiecte pe pagina sau de numarat):

Prinzand cate un moment liber, am rezolvat si fisele laminate (ele sunt main multe, insa depasesc varsta lui S. si le vom folosi mai tarziu, pentru ca sigur reluam si in viitor aceasta tema):

Eu am mai pus candva laolalta o tema a personajului favorit- Winnie teh Pooh, adaugand cate ceva nou la acest pachetel de activitati cand se ivea ocazia. Am scos de multe ori pachetelul acesta de carti si activitati, ba chiar petrecerea lui S. de cand a implinit 3 ani a fost in jurul acestui personaj Disney.

Cunosc fetite indragostite de Peppa Pig (chiar doua🙂 ), altele de Dora the Explorer. Copilul vostru are vreun personaj favorit in jurul caruia sa faceti activitati educative?

Articolul precedent
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Pop Mihaela

     /  15 August 2012

    Alinutei ii place Dora the Explorer. A primit si un tricou cu acest personaj. Datorita acestui tricouas a invatat trei cuvinte in limba engleza: monkey, apple, orange. Dar nu as putea spune ca e fan al vreunui personaj. Nu am incercat sa ii creez activitati doar in jurul unui personaj. Poate ca ar fi fost mai bine. O sa incerc totusi.
    Ai niste idei foarte bune. Ma bucur ca le impartasesti cu noi.

    Răspunde
    • Ma bucur ca iti plac ideile de pe blog🙂 Si mie imi place mult Dora, mi se pare tare educativ desenul asta si il las pe S. la el de cate ori il prindem.

      Răspunde
  2. Noi ne uităm la episoade cu Mickey Mouse educative, și în engleză, și în română. Așa am învățat numerele! Iar G. ne înnebunește cu Pisicile aristocrate…le știm pe de rost acum :)))

    Răspunde
  3. Si noi suntem fani Toy Story..am vazut 1,2 si 3 :))
    D. a invatat sa-si aprecieze si sa-si ingrijeasca mai mult jucariile urmarind aceste desene.

    la varsta lui S. ii placea fff mult UP (deasupra tuturor) si LIttle Cicken (puiul mic), ambele productii Dinsey.

    Răspunde
    • Up imi place si mie tare mult, plang la partea de inceput intotdeauna, iar de Little Chickem nu am stiut, mersi mult de recomandare🙂

      Răspunde
  4. la noi de baza sunt Shrek, Cars,Thomas si Chuggington (la Andrei), respectiv Rapunzel (l-am vazut si la cinema 3D si este superb!), Mulan si inca cateva cu „printese” razboinice (la Daria)….la comun ar fi Tom si Jerry, Baby Looney Tunes😉
    avem destul de multe dvd-uri, nu prea mai avem loc in biblioteca si ocupa 2 rafturi mari (pe cate 2 randuri)😀 …..din fericire,nu se uita la toate,nu in continuu…..de baza sunt tot jocurile si cartile😉

    Răspunde
  1. O saptamana cu Fulger McQueen | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

