Moonsand sensory bin

De la aventura noastra cu sare albastra nu am mai reusit sa-i fac lui S. un sensory bin cum se cuvine. Unul pe luna insa mi se pare suficient, iar saptamana ce tocmai a trecut i-am pus laolalta unul care s-a bucurat de mare succes. Coca este cea careia trebuie sa-i multumim pentru aceasta activitate, ea ne-a daruit moonsand-ul si ne-a ajutat sa cumparam figurinele din cauciuc.

Pentru acest sensory bin am folosit:

  • moonsand
  • o cutie mai mare
  • figurine din cauciuc care se demonteaza (practic sunt ca niste puzzle 3D, mici si foarte simpatice)

Ideal ar fi sa intindeti pe jos un cearsaf sau folie mare din plastic, si sa lasati copilul sa se desfasoare in voie. Eu am facut imprudenta de a pune doar o tava si am avut muuuuult de aspirat dupa aceea, si s-a lasat si cu baita :) .

S. a fost foarte foarte foarte incantat. Cam 15 minute a durat „sapatul” dupa partile figurinelor si asamblarea lor (iar cu aceastea l-am surprins jucandu-se si mai tarziu). Cam doua ore a continuat sa se joace apoi cu moonsand, facand din el mancare sau un santier (sau combinand cele doua pretend plays). S-ar mai fi jucat el, dar trebuia sa facem curat si sa ne spalam inainte de a apuca sa ducem  nisip in toata casa.

Cum e moonsand? E o plastilina sfaramicioasa, cu textura asemanatoare moondough-ului, dar care se face ca nisipul umed ce poate fi pus in forme. Nu se usuca, poate fi refolosit, dar trebuie sa delimitati spatiul de joaca. Il recomand din toata inima, e o experienta senzoriala inedita, iar daca pustiului vostru ii place plastilina, cu siguranta ii va placea si acesta.

Spor la joaca!

Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Ce frumos! abia asteptam sa vad acest sensory bin. ma bucur ca am contribuit si noi un pic la aceasta activitate ce i-a adus atata bucurie lui D. Cum i s-au parut puzzle-urile ? greu de facut? D. a trebuit sa se gandeasca un pic la cel cu girafa si ursuletii panda (care i-am descompus total)
    Da, eu le pun un cearsaf cand ne jucam sau folie termoizolanta…….oricum mai gaseam si prin casa ca pleaca cu nisip pe sosetele :)))..te pacaleste consistenta nisipului…zici ca e ca plastilina….dar imediat se imprastie peste tot :)))))

    Răspunde
    • Si eu le-am descompus cat am putut. Le-a facut cu ajutor din partea mea, bineinteles🙂 Stii care i-au placut foarte mult? Setul cu periutele de dinti🙂 Mutumim inca o data din suflet, Coca!

      Răspunde
  2. Wow, m-ai convins definitiv, Raluca! Trebuie sa cumparam si noi moonsand si moondough!
    Si eu tin aspiratorul la cativa pasi de noi, mai tot timpul…pentru bobite de orez, malai, mazare si tot asa :))))
    Va pupic mult!

    Răspunde
  3. Ramona

     /  6 August 2012

    Draguta activitate, o sa cautam si noi materialele respective🙂.

    Am gasit un articol interesant, de pe un blog Montessori:

    http://conseils-d-education-montessori.over-blog.com/article-apprendre-dans-la-joie-59854595.html

    Pup!

    Ramona

    Răspunde
    • Foarte interesant blogul, Ramona, trebuie sa il studiez mai atent! deja am dat link-ul mai departe la prietene interesate🙂

      Răspunde
  4. Pare foarte distractiv, o sa cumparam si noi astfel de „nisip”.

    Răspunde
    • Vali, trebuie neaparat sa trec sa iti spun ce mi-a mai placut la voi, ati facut o groaza de chestii faine pe care vreau sa le preiau si eu!

      Răspunde
  5. Pop Mihaela

     /  6 August 2012

    Chiar nu stiam ca acel nisip-plastilina se numeste asa. Voi cumpara si eu pentru copii.

    Răspunde
  1. Nisip de casa « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

