Castigatorii concursului Vitalact Immunity Junior

Vreau sa va multumesc tuturor celor ce ati participat la concurs- unii dintre voi ati pasit pentru prima oara pragul blogului meu, si asta nu face decat sa ma bucure.

Am ales prin random.0rg 3 numere (dintre cele 74 de comentarii), iar aceastea sunt:

Random Sequence Generator

Here is your sequence:

 3
34
 5

Adica: Mihaela PopAna Micu 83 si Coca .

Felicitari!

Va voi contacta pentru a afla adresele unde  sa fie trimis premiul.

O seara cat mai frumoasa sa aveti!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Pop Mihaela

     /  5 August 2012

    Multumesc foarte mult pentru veste. Si eu si copii mei ne bucuram. E primul concurs pe care ei il castiga. Asteptam sa ne spuneti cand sa va scriem adresa.
    Va dorim numai bine.

    Răspunde
    • Mihaela, ma bucur ca primul vostru concurs castigat este la noi🙂 Ti-am trimis deja un e-mail si cred ca daca raspunzi cat de curand la el ar fi super!

      Răspunde
  2. Felicitari castigatorilor!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

