Lectia despre broaste

Saptamana  aceasta am facut impreuna cu S o lectie despre broascute, destul de complexa, spun eu.

Am inceput prin a viziona doua filmulete animate despre ciclul vietii unei broaste- primul si al doilea– foarte instructive!

Am folosit materiale de tip Montessori printate- primul de aici -descriind anatomia broscutei pe intelesul celor mici, iar al doilea (spre care nu pot pune link) – etapele vietii unei broaste (ou- mormoloc-metamorfa- adult). Au fost atat informatii noi pentru S., cat si jocuri de potrivire.

Apoi am facut si o numaratoare cu carlige de lemn si cu broscute de plastic saltarete, unde S. a mers mai bine decat de obicei (fiind si un bun exercitiu pentru motricitatea fina). Pentru ca ni s-au terminat broscutele din plastic, am continuat cu pesti🙂 :

La final am rasfoit Mica Enciclopedie Disney, volumul despre reptile si amfibieni, recapituland cele invatate si observand ca broscutele pot fi de diferite culori si marimi, pot fi raioase, veninoase  sau mai putin periculoase. Materialele printate le-am avut imprumutate de la Camelia si M.  (multumim!), iar daca vreti sa vedeti cum au studiat ele despre broscute, va invit sa cititi aici.

S. a fost captivat mai bine de jumatate de ora, iar eu sunt multumita de progresele pe care le face cu cifrele.

Happy learning!

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. ce lectie frumoasa! multumim si pentru linkul cu printabile.

    Hihihi…eu l-as fi pus apoi sa sara prin casa ca o broscuta si sa numarati impreuna sariturile :)))

    Răspunde
    • Ehe…sare el destul si fara sa il pun eu, si necajim destul de tare vecinii care oricum sunt rabdatori si nu se plang. Cand plecam noi in vacanta…iau si ei vacanta🙂

      Răspunde
  2. Foarte frumos v-ati jucat! E clar ca S. face progrese, asta ma bucura nespus de mult! Va pupicam mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

