Cati, trage-o pe mama de nas!

Zilele de ieri si de azi se cer sarbatorite!

Ieri, absolut in joaca, pe la ora 10 seara si inaintea ultimului exercitiu din programul ei, i-am zis Catiushei: „Cati, trage-l pe tata de nas!” Si, guess what– l-a tras!! Am crezut ca e o intamplare, asa ca am rugat-o: „Cati, trage-o pe mama de nas!” Cati s-a intors spre mine si m-a tras de nas. Si inca o data. Si inca, dupa un exercitiu de 3 minute. Si de cate ori i-am cerut-o azi.

Dar asta nu e tot!

Astazi m-am pus cu nasul in fata ei, dar si cu mainile ridicate, si am rugat-o sa ma ia de mana- ei bine, sa stiti ca nu m-a luat de nas! De mana sau de nas, de fiecare data cum i-am cerut!

Dar asta nu e tot!!

I-am dat sa aleaga intre doua obiecte (de obicei din cele de pe flashcards sau din cele foarte familiare ei), si- intamplare sau nu- a ales corect in 80%dintre cazuri.

Si din punct de vedere motric a facut progrese: se ridica in genunchi si coate (deci in 4 labe) iar cand o prind de manute,se ridica singura in fundulet.

Bravo, bravo, Catishor!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

43 comentarii

  1. Wow, Raluca!!! Citesc si nu imi vine sa cred, ne dai niste vesti mai mult decat fantastice!!!!
    Va felicit din toata inima, sunt atat de fericita pentru pasii uriasi pe care ii faceti!
    Pupici multi, multi bulgarasului de lumina!

    Răspunde
  2. Felicitari Cati pentru progrese! Un pupic dulce!!!

    Răspunde
  3. tomitza

     /  2 August 2012

    Bravo Cati!!!!!! Felicitari si mamei !Va imbratisam cu mult drag si respect!

    Răspunde
  4. Yuppiii! Veștile astea chiar mi-au înseninat ziua și inima, Raluca! Cati nu se dezminte: e o fetiță deșteaptă și uite cum ne uimește pe toți, în sens plăcut, desigur!🙂 Sunt mândră de ea!

    Răspunde
  5. Wow, Raluca, e minunat ce ne spui, way to go, Cati!!!

    Răspunde
  6. Mi-au dat lacrimile la postarea asta! Felicitări prințeso! Ești mai puternică decât ne dăm seama!

    Răspunde
    • Sa stii, si sa vezi ce zambet mi-a tras dupa ce m-a vazut sarind in sus de bucurie ca mi-a luat mana. Asa, unul smecheresc, care parca zicea: Esti tu prostuta, mami, ca nu ti-ai dat seama pana acum cate stiu eu de fapt🙂

      Răspunde
  7. gabi

     /  2 August 2012

    Bravo Cati!!! Ne bucuram tare mult pentru progresele tale! Esti o fetita foarte curajoasa si ambitioasa! Te pupam!🙂

    Răspunde
  8. Bravo Cati!!! Lacrimile ce le vărs acum,sunt de bucurie pentru tine, căpșunică drăgălașă!

    Răspunde
  9. Raluca, ce vesti minunate!!! Bravo,fetita scumpa! Suntem cu inima alaturi de voi si ne bucuram.

    Răspunde
  10. Capsunica mica, ne bucuram de fiecare pas inainte al tau…tine-o tot asa!!!!!!
    te iubim!!! si mai mult, te iubeste Domnul ISus care iti da o dezvoltare asa de frumoasa si uimitoare!

    Răspunde
  11. Flori Radu

     /  3 August 2012

    Bravo, Cati! Felicitari pentru progrese! Ma bucut mult pentru voi!

    Răspunde
  12. Tatiana

     /  3 August 2012

    Wow! Ce veste minunata! Bravo Capsunico!:)

    Răspunde
  13. Ce bucurie! Suntem alaturi de voi!
    De fiecare data cand va citesc ma emotionez.

    Răspunde
  14. ce bucurieeeeeeeeeeee! felicitari!

    Răspunde
    • Da, e o mare bucurie, pentru ca asta ne arata noua ca intelege de i se spune si poate tine minte! Deci o putem invata multe lucruri!

      Răspunde
  15. Sorin & Alina

     /  3 August 2012

    Multumim Cati pentru bucuria pe care ne-ai facut-o! Te pupam dulce si suntem mandri de performantele tale in ton cu Olimpiada

    Răspunde
  16. bravo, Cati! bravo mami!!

    Răspunde
  17. Diana

     /  5 August 2012

    imi vine sa plang de fericire…bravo Ralu, bravo Caty…sunteti niste luptatoare amandoua! cat mai multe bucurii de genul acesta! va pupam!

    Răspunde
  18. Pop Mihaela

     /  5 August 2012

    Felicitari ! Si noi ne bucuram pentru voi foarte mult! Va dorim din tot sufletul ca Dumnezeu sa va dea sanatate si sa ne imbucurati doar cu vesti foarte foarte bune!

    Răspunde
  19. Raluca, sunt atat de fericita pentru progresele voastre!!! Felicitari tie in primul rand pentru extraordinara perseverenta si daruire! Si milioane de pupici micutei Cati!

    Răspunde
  20. Adelina

     /  11 August 2012

    Ce mă bucur pentru voi! Mi-au dat lacrimile. Fetiţă frumoasă şi dulce!

    Răspunde
  1. Dezvoltarea limbajului la bebelusi | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Progrese de bebelus de 4 luni | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

