Si niste oaspeti iubiti…

O floare deosebit de frumoasa

O floare deosebit de frumoasa

O vreme deosebit de buna

deschide ferestrele ferestrele

in aceasta noapte vor arde mai bine

lampile si o stire placuta isi va face

aparitia sau niste oaspeti iubiti.

(Nicolas Born)

Asa este starea mea de spirit acum: am avut o zi superba, cum de mult n-am avut- o zi minunata cu oaspeti mult asteptati si foarte iubiti. Varul meu a venit din Japonia, impreuna cu sotia lui nipona, si am plecat intr-o excursie.

Copiii s-au imprietenit imediat cu ei, au fost cuminti si rabdatori si au facut prin dispozitia lor ca ziua sa fie minunata:

Ne-am plimbat impreuna cu S. cu telegondola, am vizitat manastirile Varatec si Agapia, apoi Baietelul de argint a facut prima cunostinta cu istoria, in vizita la Cetatea Neamtului, pe care va recomand s-o vizitati, a fost restaurata si reamenajata, sunt o multime de informatii, camerele aranjate ca odinioara si puneri in scena cu manechine.

Singurul regret a fost ca n-am prins deschisa casa memoriala a lui Ion Creanga de la Humulesti (care, de asemena, se merita vizitata!).

Tot ce imi doresc e ca astfel de zile sa fie tot mai dese…

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Sa aveti mereu parte de zile insorite cu multe zambete😉

    Răspunde
  2. Ce frumos, imi place foarte mult intregul articol, dar ador faptul ca o vad pe Cati stand in fundic!!! O pupicam dulce!

    Răspunde
    • Camelia, sa stii ca ea sta de mult in fundulet cu sprijin, si poate sta si nesustinuta vreo 20-40 de secunde, dar nu o fortam, sa se mai intareasca muschii putin🙂

      Răspunde
  3. Ce fain, acum am reusit sa citesc postul si sa vad pozele, ma bucur tare mult ca ati avut asa o zi frumoasa impreuna! Daaa, e fain la Humulesti, am fost acum cativa ani😉

    Răspunde
    • Si noi am mai fost la Humulesti, de asta mi-as fi dorit sa vada si ei casa memoriala😦 Poate data viitoare…

      Răspunde

Lasă un răspuns

