Cute bugs

Dupa ce am discutat cu S. despre amanuntele stiintifice privitoare la fluturi, iar apoi am consolidat informatiile citind Omida mancacioasa si jucandu-ne pe marginea ei, a venit vremea sa ne jucam cu niste printables imprimate de aici– sunt extraordinat de dragut realizate, vi le recomand mai ales daca aveti o fetita, insa si lui S. i-au placut tare mult.

Am cantat cantecelul recomandat, am citit povestioara, dramatizand-o cu ajutorul gandaceilor pe care Camelia i-a realizat atat de frumos din argila polimerica, si pe care a avut bunavointa sa ni-i imprumute (multumim inca o data!). S. a fost absolut incantat de ei si i-a pus imediat sa vorbeasca unul cu altul.

cotebugs

Am facut jocuri de potrivire, de numarare, de memorie, am recapitulat prepozitiile si in romana si in engleza.

Observ ca S. este tot mai deschis cu privire la limba engleza (el, care refuza sa repete vreun cuvant in engleza a inceput sa repete dupa mine cand ii cer, e un mare pas inainte, spun eu!).

Am recapitulat si culorile, in ambele limbi.

cutebugs

La sfarsit, s-a nimerit sa fie la televizor chiar un desen animat despre insecte (S. le spune „secte”🙂 ), iar el a exclamat fericit- Uite, mami, omida noastra!

Ma bucur tare mult ca in ultima perioada lectioarele noastre sunt mai complexe si mai documentate. Daca sunteti pasionate de  educatia timpurie si va place sa lucrati in acest mod cu copilul vostru, va recomand din toata inima sa va adunati un grup de mamici si sa va imprumutati materialele unele altora, pentru ca face atat de mult sa poti consolida o lectie pe parcursul a cateva zile. Cu ocazia asta testati si anumite jocuri, jucarii, tipuri de carti- vedeti ce prinde la copilul dvs., si nu mai trebuie sa cheltuiti bani pe jucarii care vor sta uitate prin dulapuri.

Spor la joaca!

Articolul următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Raluca, ma bucur atat de mult de progresele pe care le face S.!!! Bravo, va felicit din suflet!!

    Răspunde
  2. Ce fain e să ai o comunitate și să te bucuri de ea! Aici sunt așa singură…!😦

    Răspunde
    • Nico, tu n-ai prietene cu pusti de varsta lui G. pe acolo? Sa stii ca si noi suntem departe una de lata, la capete diferite ale tarii, ne vedem la fata prin skype🙂

      Răspunde
      • nu, din păcate nu am nici măcar o mamă! Toate familiile care au fost au plecat pentru că nu au mai avut de lucru! Singurii copii cu care intră G în contact sunt cei de la biserică, când se întâmplă să vină din Atena, dar și asta destul de rar🙂

        Răspunde
        • Ce pacat, Nico- sper sa va intoarceti si voi in tara (cand va fi mai bine, desigur) si atunci se vor schimba lucrurile!

          Răspunde
  3. O, ce fain, cu engleza! ma bucur mult, sa vezi ce o sa te surprinda S. pe viitor😉

    Răspunde
  4. Ce mă bucur că te-am decoperit🙂 . Noi vom face 1 an în câteva luni şi am cu ce să mă pregatesc🙂
    Ana

    Răspunde
    • Ana, multumesc de vizita, si sper sa iti fie d folos informatiile de pe blog- eu sunt multumita de cum a evoluat pustiul meu, care e un copil absolut obisnuit, fara talente speciale🙂

      Răspunde
  5. Să știi că am ajuns și la lecția asta😀 Doar că noi deocamdată învățăm ce sunt viețuitoarele din poză. Am printat și am decupat și noi planșele. Tare i-au plăcut lui G. Păcat că nu avem și noi mascoțelele pe care le-ați folosit voi care seamănă izbitor cu imaginile din foto😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

