Sticle experimentale: pluteste sau nu?

Din categoria denumita de S. „Hai sa bedem ce se intampa”, adica a simplelor experimente, face parte si urmatoarea activitate. Pentru ea aveti nevoie de:

  • o sticla transparenta (eu am reciclat una mare de Lenor)
  • obiecte care se scufunda (pietre, scoici,  plastic greu, pompoane)
  • obiecte care plutesc (paie,  lemn sau plastic usor, staniol)
  • apa.

Am umplut sticla cu diverse obiecte, apoi am pus apa in ea. Imediat S. a observat ca unele dintre ele plutesc, in vreme ce altele s-au asezat pe fundul sticlei. Apoi a vrut el sa lase diverse obiecte sa cada in sticla, iar pe masura ce cadeau, le catalogam drept grele sau usoare, care se scufunda sau care plutesc.

sticla

De cateva ori S. a scuturat sticla, sa vada cum se amesteca toate cate erau in ea, pentru ca apoi sa se separe din nou.

A fost foarte interesant, foarte usor de pus laolalta si cu 0 costuri.

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Cred ca cei mici vor fi fascinati de acest mic experiment pe care l-am „furat” de la tine

    Răspunde

Lasă un răspuns

