10 Pieces of Inspiration

Rubrica mea favorita de la The Simple Dollar (primul blog pe care am inceput sa-l urmaresc vreodata) este cea de duminica, cand Trent posteaza 10 lucruri care l-au inspirat in saptamana ce tocmai a trecut. Iata mai jos my ten pieces of inspiration:

1. We act as though comfort and luxury were the chief requirements of life, when all that we need to make us really happy is something to be enthusiastic about. (Charles Kingsley)

2. Cati– fetita asta munceste fara sa se planga 3-4 ore pe zi, trece prin aceeasi rutina de 4 ori si la sfarsitul zile are puterea de a ne darui inca un zambet…si inca un zambet…

3. Aceasta atitudine: It is better to light a candle than to curse the darkness. (Proverb chinez)

4.Cuvintele urmatoare comprima filosofia mea de viata: We shall meet when Maleldil [God] pleases, she answered, or, if not, some greater good will happen to us instead. (C.S.Lewis- Perelandra)

5. Am ascultat cantecul acesta si mi-a placut suficient de mult pentru a-l asculta de inca patru-cinci ori- ma face sa ma gandesc la Baietelul de argint.

6. Un video care m-a pus foarte mult pe ganduri cu privire la capacitatea copiilor de a gandi, asculta, procesa, conceptualiza-  si cum poate fi ea imbunatatita:

7. De ce nu merg amenintarile goale:

Bunica: S., daca nu mananci, eu plec la Bacau!

S: Acum?

Bunica: Da, acum!

S.: Pe jos???

Ca sa fie dreapta si sa-si tina cuvantul, bunica ar fi trebuit s-o ia frumusel la pas🙂

8. Personalitatea e un dar. Darul de a-ti transforma numele intr-o formula magica. (Lucian Blaga)

9. Flori pe stanci:

flori

10. Psalmul 16:11

Imi vei arata cararea vietii,

inaintea Feţei Tale sunt bucurii nespuse,

si desfatari vesnice la dreapta Ta. 

Articolul următor
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. Foarte frumoase si pline de emotie sunt inspiratiile tale, Raluca….Cati Capsunica este o eroina!!🙂

    pe mine incurajarile din Plangerile lui IEremia 3 ;21-23 ma ajutau sa o iau din nou si din nou de la capat.
    „Iata ce mai gandesc in inima mea si iata ce ma face sa mai trag nadejde:bunatatile DOmnului nu s-au sfarsit, indurarile LUi nu sunt la capat, ci se innoiesc in fiecare dimineata si credinciosia Lui este atat de mare! „

    Răspunde
    • Multumim, Coca! Si versetul tau e datator de speranta, sunt dimineti in care ar trebui sa-l citim over and over again.

      Răspunde
  2. Foarte emotionante sunt inspiratiile tale, Raluca! Dintre toate, a doua sursa de inspiratie este intr-adevar o lectie de viata!!!
    Ce scumpa e Cati si ce rochita frumoasa are :))

    Răspunde
  3. Cat poate fi de scumpa Cati!

    Răspunde
  4. Sanatate multa fetitei perseverente!

    Răspunde
  5. Raluca, am asteptat un moment mai putin agitat, ca sa pot scrie si eu cateva cuvinte: sursele tale sunt de pus pe rana, de pus pe ganduri, de pus la suflet… Dar Cati le intrece pe toate, e fetita pe care de 1 iunie o numeam fetita cu inima de sticla, fetita care ne da aripi si iata ca nu m-am inselat! Este o luptatoare, un omulet care ne da zilnic lectii de viata, adica aripile acelea pe care, uneori, cu mintea noastra de oameni mari, uitam sa le mai luam la purtator. Iti multumesc pentru starea de bine pe care mi-ai adus-o, chiar aveam enorma nevoie de ea.
    Pupic dulce steluta de aur (daca S. este baietelul de argint🙂

    Răspunde
  6. Raluca, 1o pieces of inspiration e una din temele mele preferate de pe The Simple Dollar.
    Mi-au placut toate cele 10 propuneri ale tale, cu un pupic special pentru Cati. Pentru mine TU esti o mare sursa de inspiratie: cum ai trecut peste toate si ai reusit sa vezi partile bune, desi sunt convinsa ca te confrunti zilnic si cu cele rele. cum reusesti sa ii acorzi si lui S. atentia de care are nevoie si sa nascocesti atatea pentru dezvoltarea lui, cum o iubesti pe Cati si te lupti pentru ea…

    Răspunde
    • Iulia, tare bine mi-au facut cuvintele tale. Adevarul este (si chiar asa e :))- lucrurile sunt destul de usoare daca stau sa ma gandesc la altii in situatii asemanatoare. Cati e usor de iubit si de ingrijit, in alte familii copiii cu T13 se lupta constant pentru supravietuire, sau sunt al 6-lea, al 8-lea copil, sau au probleme medicale grave…noi o ducem bine si ne luptam pentru progrese- chiar nu am o viata mai grea decat a oricarei alte mamici cu 2 copii, deci n-am de ce sa ma plang🙂

      Răspunde
  7. In urma cu mai bine de un an, cred, ati facut drumul pana la noi…credeam ca noi v-am ajutat..
    acum inteleg ca noi am fost cei ajutati
    aveti toata admiratia si simpatia mea pentru frumusetea pe care o trimiteti catre noi si pentru ajutorul dat celorlalti dintr-o postura din care s-ar parea ca aveti nevoie de ajutor
    Silvia Luca-Sibiu

    Răspunde
    • E o surpriza si o bucurie pentru mine sa va „reintalnesc” pe blog. Adevarul este, doamna dr. Silvia Luca, ca ne-ati ajutat enorm! In grupurile de parinti cu copii cu trisomii rare (grupuri internationale, unde preponderenta geografica o au Statele Unite), deseori citesc povesti ale parintilor nemultumiti de modul negativ in care medicii se raporteaza la copiii lor, discriminandu-i genetic. Ei bine, experienta noastra cu medicii din Romania a fost pana acum una excelenta, nu am inalnit nici un medic care sa nu o fi tratat pe Cati cu aceeasi bunatate si blandete si demnitate cu care ati tratat-o dvs., fara sa i se lipeasca etichete negative, fara sa primim prognosticuri sumbre. Dimpotriva, toti medicii pe care i-am cunoscut (si nu au fost putini, in multe orase din tara), au indragit-o pe Cati pentru personalitatea ei dulce si spiritul de luptatoare, iar pentru noi, ca parinti, nu exista speranta si incurajare mai mare decat sa fim tratati, in calitate de pacienti, cu amabilitatea si profesionalismul pe care ni l-ati aratat dvs. noua. Pentru aceasta noi va multumim din suflet!

      Răspunde
  8. Silvia Luca

     /  11 Februarie 2013

    Ma bucur ca v-ati amintit
    ma bucur de progresele facute de Cati
    va multumesc de vorbele bune
    eu va urmaresc cu interes

    Răspunde

Lasă un răspuns

