Fluturii- amanunte stiintifice

Despre fluturi am povestit de mai multe ori cu S. pana acum, si el ii indrageste foarte tare. Pentru ca ne-au fost imprumutate mai multe fise printate pe aceasta tema, precum si alte materiale ajutatoare, m-am gandit sa o reiau, dandu-i lui S. si alte amanunte.

La inceput, am discutat cateva detalii „stiintifice” despre ciclul vietii unui fluture. Am comparat diferite tipuri de omizi si de crisalide, folosindu-ne de fisa printata si poze din diverse carti pe aceasta tema:

flu

Apoi am vorbit despre alcatuirea acestei insecte:

Am citit in volumul corespunzator al Enciclopediei Disney, precum si in altele, despre care am povestit mai pe larg aici. Cartile sunt foarte interesante si au imagini superbe, si stiu ca S. este fascinat de ele. I-am explicat despre diferenta intre fluturii de zi si molii, am studiat si in pozele din carti partile corpului acestei insecte colorate.

Crafts cu fluturasi facusem noi aici si aici, de aceea m-am gandit sa facem ceva deosebit saptamana aceasta, pe marginea cartii Omida mancacioasa, pe care o avem in plan pentru continuarea acestei lectii.

Imi place sa il vad pe S. atat de atent si de concentrat la ceea ce ii explic.

Spor si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Monarhul, preferatul nostru!Sunt niste fluturi foarte speciali!

    Răspunde
  2. Ramona

     /  16 Iulie 2012

    Buna, Raluca!

    Foarte frumoasa activitatea, o sa ne inspiram si noi, desi cu Clara care merge la gradi, si eu la serviciu, nu prea mai avem asa timp …!

    N-am mai scris nimic de mult timp … dar am citit cam tot ce ai scris…🙂

    Am descoperit si blogul „micatelierdecreatie”, am vrut sa scriu un comentariu la cartea despre Gauguin, dar se pare ca nu prea ma pricep.
    Poate citeste Camelia ceea ce am scris: am vrut sa-i spun ca mai exista cateva carti scrise de aceeasi autoare, printre care:

    http://www.bookdepository.com/Klimt-His-Cat-Berenice-Capatti/9780802852823

    Noi avem cartea cu Gauguin, ne place foarte mult si ne-ar placea sa ne-o cumparam si pe cea de mai sus, alaturi de multe altele, pentru care am facut o lista …🙂

    Multumesc pentru gazduire, dar nu am stiut what else to do🙂.

    Ramona

    Răspunde
    • Ramona!!! Chiar ma gandeam zilele astea la voi! Ma bucur mult ca team „revazut”! Imi dau seama ca esti mult mai ocupata, incapand serviciul. Sigur ii atrag atentia Cameliei cu privire la recomandarea ta- oare de ce nu ai reusit sa comentezi la ea??? Multumesc si eu pentru recomandare.

      Răspunde
  3. Ramona, Raluca, va multumesc din suflet, sunteti niste dragute!!!
    Recomandarea ne prinde foarte bine, deoarece iubim aceasta autoare.
    Sa aveti o zi minunata!

    Răspunde
  4. Ramona

     /  17 Iulie 2012

    Multumim pentru gandurile bune!

    Acum doua luni mi-a murit mama si de-asta …

    Trecand acum la un alt subiect, Montessori, stiu ca e printre preferatele tale, asa ca m-am gandit sa dau link-ul asta spre un blog plin de informatii de acest gen. Nu mai stiu, poate il ai si tu pe lista sau poate l-am mai dat:

    http://whatdidwedoallday.blogspot.ro/p/montessori-music.html

    In partea stanga a paginii este o lista foooarte lunga cu bloguri Montessori. Enjoy!

    In legatura cu blogul Cameliei, careia ii spun „cu placere!”, o sa mai incerc. Atunci cand scriu comentariul, mi se spune sa-mi aleg ceva de genul „wordpress” sau altceva si nu stiu ce sa fac …

    O zi frumoasa!

    R.

    Răspunde
    • Of, Ramona, ce veste trista mi-ai dat….Imi pare atat de rau! Nu pot decat sa te imbratisez (fie chiar si virtual).
      Multumim pentru toate recomandarie tale!

      Răspunde
  1. Lectia despre albine | Caiet pentru casa mea
  2. Cum ne invata o omida zilele saptamanii | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

