Chicka Chicka Boom Boom

Vazusem aceasta carte pe atatea bloguri, asa de laudata, de iubita, de bine primita de copii! Mi-a starnit curiozitatea si am dorit foarte mult sa o am. Asa ca, atunci cand Kadia a fost atat de amabila sa imi dea voie, in urma concursului ei aniversar, sa comand doua carticele de pe Book depository, am sarit in sus de bucurie. Iar cartea nu m-a dezamagit! O recomand din toata inima si parintilor si profesorilor de engleza. Multumim inca o data, Kadia!

Am citit-o impreuna cu S., iar apoi am facut un craft pe care i-l pregatisem dinainte. Lui S. i-a placut foarte mult cartea, este foarte ritmata, o putem folosi la diverse activitati de invatare a literelor . Am vazut multe activitati pe marginea ei, si cu siguranta vom face cateva dintre ele. Deocamdata, va sta fericita pe noptiera si o vom citi des inainte de culcare.

chicka

Pentru acest prim craft am folosit doar materiale reciclate. Aveti nevoie de:

  • litere (noi am decupat aproape tot alfabetul – lipsea C-  de pe o frumoasa  hartie de impachetat);
  • tub de carton de la rola de hartie de bucatarie;
  • hartie verde pentru frunzele cocotierului (noi am reciclat niste plicuri vechi, dar puteti folosi ziare ca aici)
  • scotch;
  • lipici;
  • foarfeca.

Initial am vrut sa folosim doua role, lipite cu scoth una de alta, insa pe parcurs S. a avut grija sa ramana numai una. Pe aceasta am colorat-o in maro cu ajutorul cariocii Do-a-dot, de ea am lipit frunzele de hartie, iar daca se mai vede cate o litera de la adrese pe ele, nu-i nimic, e in ton cu povestea🙂 . Apoi am recitit cartea, si am lipit literele de rola in ordine alfabetica- aceasta a fost treaba lui S. Literele de jos au fost mai ingramadite, dar all in all a iesit un cocotier tare dragut, cu care s-a grabit sa se laude in fata bunicii materne:

Deci…CHICKA CHICKA BOOM BOOM!!!!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Raluca, ce frumos v-ati jucat!!!
    Ati muncit pe rupte, dar si cocotierul e one of a kind!
    Superb!

    Răspunde
    • Multumim, nu a fost foarte greu de facut, intreaga activitate, cu tot cu pregatirea ei si citirea cartii nu cred sa fi durat mai mult de jumatate de ora, dar a fost fun!

      Răspunde
  2. Foarte frumos v-ati jucat. Avem si noi carticica, ne-ai dat o idee excelenta de activitate.

    Răspunde
    • Mai sunt cateva activitati pe care vreau samle incerc pe marginea acestei carti, trebuie doar sa imi adun materialel necesare🙂 Sunt sigura ca iti vor placea si tie!

      Răspunde
  3. Raluca, foarte fain v-ati jucat!Felicitari!Ma bucur de asemenea ca si voua va place cartea.A avut mare trecere si la noi si poti sa o cauti si pe cea cu cifre.E adorabila!Merita sa fie in biblioteca oricarui copil!

    Răspunde
  4. Cu foarte mare placere si ma bucur foarte mult ca va plac carticelele alese! Am un nou concurs daca va tenteaza sa mai participati o data😉

    Răspunde
    • Eu la bucatarit ma pricep mai putin, clatitele mele nu sunt demne de nici un concurs (am vazut ce coace bucataria ta, Kadia, eu daca gatesc de 3 ori pe saptamana sotul meu e fericit)- dar recomand concursul tau din toata inima celor ce vor sa participe!! La urmatorul concurs mai accesibil mie, sigur vom participa. Imi plac provocarile tale, ma scot din rutina🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

