Leapsa sportiva

De mult n-am mai avut o leapsa, dar iata ca am primit una de la Kadia– una pe tema sportiva- ce-i drept, nu tocmai punctul meu forte.

Eu eram studenta de la Litere care faceam aerobicul in reluare. Apoi proful de sport a intrebat „Cine m-ajuta sa fac si eu un CV in engleza…pe-o prezenta?” Ei bine, am fost prima care am ridicat mana (cred ca s-a mirat si el de viteza reflexelor mele). Am facut CV-ul (multumesc, Lav, inca o data pentru ajutor!) si generosul profesor mi-a completat TOATE prezentele pe anul acela…

1. Faceti miscare in fiecare zi?

Doar daca miscare se poate considera terapia pe care o fac cu Cati- credeti-ma, ma misc destul de mult, mai ales in patru labe, dar nu cred ca se pune la socoteala. Dupa S. am incetat sa mai alerg- folosesc alte metode coercitive ca sa vina el la mine 🙂

2. Ce sporturi practicati si cat de des?

Navighez. In fiecare zi. De cateva ori pe zi. Dar cred ca nu se pune, ca navighez pe internet. (Faceam si eu bicicleta la inceputul anului, dat m-am lasat prin martie.)

3. Daca ar fi sa facem o intlnire sportiva (si blogosferica) la ce meciuri v-ati baga?

La oricare. Insa doar sa fac galerie 🙂

Nici cu jocurile copilariei nu stau bine, Kadia, al meu favorit era sa ma joc cu papusile- deci nici asta nu implica miscare . Sunt un fel de Garfield…

Dar hai sa incercam sa dam mai departe, poate alte prietene se pricep mai bine decat mine, si puneti de-o echipa. Ce ziceti Adina, Coca, Vali, Mihaela, Adriana, Roxana si Gianina?

Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Ce simpatica esti ,Raluca!! :))) ce m-ai mai facut sa rad :)))
    cat de curand raspund la leapsa……

    Răspunde
  1. O leapsa sportiva « ursuletinazdravani

Lasă un răspuns

