Flori de papadii

Iubesc papadiile. Mie papapdia cea pufoasa, inainte de zborul ei argintiu, imi aminteste de pielea de nou nascut a fetitei mele. Intotdeauna cand ating o papadie impufata, simt in degete moliciunea de bebelus al Catiushei.

Astazi am povestit cu S. despre papadii, un prilej bun de a rememora distractiile de la tara (sau din fata blocului), precum si lectiile despre flori. S. si-a amintit cum se numesc partile florii si unde se afla ele (sub sau desupra pamantului), ca polenul e galben si pe el il vaneaza albinele, ca daca rupi tulpina papadiei se vede un suc albcios si laptos.

Am observat etapele transformarii papadiei, cu ajutorul e 3 flori textile facute de Camelia, pe care ni le-a imprumutat si pentru care ii multumim- aici puteti citi despre ziua lor dedicata acestei flori.

In acest context, S. a facut si el o papadie cu ajutorul cariocilor Do-a-dot– secondat de noua lui prietena, M.  :

papadie

Apoi a coafat-o pe M., punandu-i bete de numarat in par, si declarand-o la sfarsit foarte frumoasa. Nu are nici o legatura cu papadiile, dar nu puteam sa nu va impartasesc si asta:

coafor

Sper ca v-am facut sa zambiti🙂

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Dar salata din frunze de papadii ati mancat?🙂 e sanatoasa, dar amara!!!!:))
    e atat de frumos sa sufli in puful papadiilor- o distractie pe cinste!
    Se pare ca S. va deveni si stilist :))) M. este o prietena foarte curajoasa :))

    Răspunde
    • Am auzit, dar nu am mancat niciodata (decat daca am mancat fara sa stiu🙂 ). Da, M. s-a descurcat excelet ca model🙂

      Răspunde
  2. Rad cu lacrimi, Raluca! Ce idei are si S., sigur nu e plictiseala in casa!!! Ma bucur atat de mult ca v-au placut papadiile noastre, dar imi place mai mult cea facuta de S. si M.!

    Răspunde
    • Da, Cemelia, primul lucru a fost sa le miroasa🙂 Cand l-am intrebat a ce miros, mi-a spus ca a flori🙂

      Răspunde
  3. într-adevăr grecii mănâncă salată de păpădii foarte mult împreună cu alte amăreli :)) Fierb păpădia, apoi aruncă apa și toarnă peste ulei de măsline, oregano și zeamă de lămâie! Este preferata lor alături de friptură de miel. Eu una o găsesc tare rea la gust :)) Apropo Raluca, ți se șade așa coafată! Ar trebui să încerci mai des tipul ăsta de coafură :))

    Răspunde
  1. jocurile copilariei « In jurul Kadiei

Lasă un răspuns

