Cum ne mai jucam…

De mult nu v-am povestit, pur si simplu, cum se mai joaca S. peste zi- iata 3 idei care sper sa va inspire.

S. construieste– nu i-am dat de mult aceste cuburi, si am ramas placut surprinsa de constructia imaginata de el. Asadar, n-ar strica sa scoateti un joc de construit mai vechi, pe care copilul nu l-a vazut de ceva vreme- s-ar putea sa aveti cateva momente de liniste🙂 :

Gadilam. Lui S. i-a venit cheful de gadilat, asa ca ieri am jucat cateva jocuri din prima lui copilarie. Favoritul lui (si al meu) este acesta .

joc

Jocuri de numarat handmade, facute si daruite de prietenele noastre Mihaela si Camelia (multumim inca o data pentru ele!). Sunt doua jocuri de inspiratie montessoriana- un joc care imita red and blue rods iar altul- counting beads:

numarat

Am repetat si cifrele, iar cu ocazia asta am observat ca S. recunoaste cifrele 1-5, chiar daca, atunci cand il pui sa numere, s-ar putea sa numere tot 1,2,3,8. Da, bineinteles, e epuizant sa numeri🙂

Apropo, Mihaela are un super concurs pe blog, cu siguranta va veti dori sa participati cand veti vedea premiul! Eu abia astept sa ma inscriu!

Mult chef de joaca si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Bravo, S., faci progrese tot mai mari si asta ne bucura atat de mult! V-ati jucat foarte frumos, va felicit!

    Răspunde
  2. Cat de simpatic e S!!! :))) si eu as proceda exact la fel cand vine vorba despre matematica:))

    Si eu tin ascunse cuburile si le dau din cand in cand…asa au mai mare succes, ca la voi.

    Spor la joaca in continuare!!

    Răspunde
  3. Mi se pare „ciudatel” cintecelul cu gidiliciul, eu nu il vad aplicat (sau nu as putea atinge atit de mult pragul de intimitate) decit cu picii din familie.
    (Pe mine m-ar enerva, copiil fiind, sa mi se „sparga oul” in cap – ca sa amplific senzatia de ciudatenie, sper ca nu am oripilat pe nimeni😀.) 🙂

    Răspunde
    • Nici eu nu stiu daca l-as folosi altfel decat cu copii- rude sau prieteni foarte apropiati. Dar lui S. ii place foarte mult, si l-am facut sa zica „Again! Again!” deci si-a depasit temerea de a spune cuvinte in engleza…asa ca a fost un dublu castig🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

