La ferma- alege si potriveste

Una dintre cele mai citite carticele din biblioteca noastra (pentru ca o tot citim de cand era S. bebelus) este o carte de tip lift the flap cu tema „la ferma”. Textul este repetitiv, fiecare pagina avand o intrebare de genul :I say moo/neigh/meh/oink. Who am I? iar raspunsul este sub fereastra de carton: I am a cow/horse/goat/pig. Este o carte excelenta si pentru incepatorii in ale englezei.

Am ales sa recitim aceasta carte ca ultima din Maratonul de citit, pentru ca aveam jocul ideal cu care sa o cuplez: un joc de tipul alege si potriveste, care ne-a fost imprumutat si pentru care multumim frumos! A venit exact la ţanc!

Am ales din tot jocul numai cartoanele care se potriveau cat de cat cu cartea:

S. a fost bucuros sa vada jocul pregatit si sa-si revada carticica, pe care a vrut sa o citeasca „inca godata” 🙂 .

Si cu aceasta carticica, declar terminat maratonul nostru, si sunt tare mandra ca am putut ajunge la sfarsit! Castigatorul a fost S., oricare ar fi rezultatul votului, pentru ca saptamanile acestea s-a jucat si a citit dupa pofta inimii!

Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Camelia

     /  7 Iulie 2012

    Raluca, va felicit din nou pentru cantitatea uriasa de munca pe care ati depus-o, si mai ales pentru felul frumos in care ati ales sa faceti asta!
    Imi plac mult si materialele de azi, in special cardurile, sunt atat de frumoase!!!

    Răspunde
    • Multumim, Camelia- sunt sigura ca lui S. ii pare tare rau ca s-a incheiat maratonul. Cardurile ne sunt imprumutate, si de atunci am reluat jocul, potrivind toate cardurile. Cred ca ar functiona foarte bine si ca flashcards, de aceea cred ca le voi cumpara si eu cat de curand.

      Răspunde
  2. jocul de la Aramis este super! noi il folosim de vreo 2 ani si inca ii gasim tot felul de intrebuintari 🙂

    Răspunde
    • Da, ma gandeam ca n-ar strica sa il cumpar si eu. Erau multe cuvinte pe care S. nu le cunostea, si am vazut ca se poate juca in diverse feluri. Ma gandesc ca l-as putea folosi si cu Cati…

      Răspunde

Lasă un răspuns

