Avion cu motor, du-ma si pe mine-n zbor…

Asta era cantecelul pe care il canta varul meu, vara la tara, si devenise ca un refren al vacantelor. cine putea sa stie ca el va zbura cu avionul mai mult decat noi toti laolalta, pentru ca acum locuieste in Japonia…

Acesta e cantecelul pe care il cant deseori cu S., iar aseara am avut un motiv special pentru a o face: am mesterit un avion!

Ideea am vazut-o toamna trecuta la Mihaela si Teo, si de atunci mi-a tot stat gandul la ea. Aveti nevoie de:

  • un carlig de rufe
  • 3 bete de inchetata pentru crafts (eu am folosit doua mai mari si unul mai mic)
  • lipici/aracet/pistol de lipit/banda dublu adeziva

Eu am testat noul nostru pistol de lipit si sunt foarte multumita de el.

avionlemn

Am realizat un avion, pe care l-am cautat apoi pe carte si am observat ca e un model vechi, diferit de cele care zboara pe cer in zilele noastre.

Dupa aceea S. s-a pilotat avionul pe paginile cartii Zborul, aparuta la ed. Litera, intr-o colectie care fusese initial distribuita cu ziarul Financiarul.  Noi am prins o reducere si am dat pe ea doar 5 lei!!- si merita mult mai mult.

 

Apoi am citit inca doua carti despre avioane, si ne-am uitat pe poze cu avioane surprinse de varul meu pe un aeroport japonez- despre aceste materiale a povesteam intr-una din primele postari de pe blog.

Zbor lin si voua prin ziua de azi!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Si noi cantam avion cu motor🙂

    Răspunde
  2. Ce idee faina!Ii voi si eu lui Remus,ca e innebunit dupa avioane!

    Răspunde
    • Foarte simplu de facut, daca ai un pistol de lipit- sunt sigura ca R. va fi incantata!

      Răspunde
      • N-am pistol de lipit dar gasesc eu o solutie poate merge cu ce am eu…Multumesc!

        Răspunde
        • O…cred ca merge foarte bine si cu un lipici mai bun sau alt adeziv puternic, care sa lipeasca lemn pe lemn. NOi tocmai cumparasem un pistol de lipit si am vrut sa il testam🙂

          Răspunde

Lasă un răspuns

