Planetele (3)

Dupa atatea informatii despre planete, stele si constelatii (care au fost ele insele super interesante pentru S.), am ajuns la lucrurile cu adevarat distractive pentru baietelul nostru de 3 ani:

I-am alcatuit ceva ce stiam ca va prinde la el, iar Woooow!!-ul scos de S. cand l-a vazut nu mi-a dezmintit asteptarile. Am pus laolalata un sensory bin spatial.

Mai intai am captusit o cutie de pantofi cu folie de aluminiu:

Am turnat inauntru sare albastra (multumim Camelia, pentru ea, a fost un succes total!) si bilute de sticla care sa reprezinte planetele, si un sirag de stele fosforescente (pentru care trebuie sa multumim tot mainilor magice ale Camelie!):

 Joaca cu acestea l-a tinut ocupat pe S. mai bine de o ora! S-a lasat cu aspirat si cu baita, dar a meritat.

Apoi am pregatit plastilina albastra si verde, ca sa ne confectionam propriul nostru Pamant:

Am facut un mic puzzle pe aceasta tema (ne-a fost imprumutat, ca majoritatea materialelor folosite la aceasta lectie- multumim Adina!). S. s-a descurcat mult mai bine decat ma asteptam, se vede ca in sfarsit a inceput sa faca puzzle de unul singur (pana acum nu era mare fan).

Dar inainte de toate aceste jocuri distractive, am citit doua carti cu Peppa pig, ambele pe o tema spatiala. Peppa si George invata despre Steaua Nordului, se uita prin telescopul bunicului si viseaza la o calatorie intraplanetara:

 A fost o lectie atat de frumoasa, cred ca cea mai fericita pentru ea sunt eu🙂.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Camelia

     /  4 Iulie 2012

    Excelent v-ati jucat! Ti-am spus eu ca va veni si vremea puzzle-urilor🙂
    Mai coloram sare albastra? :)))))

    Răspunde
  2. „Wooow!”, am zis si eu ca si S., cand am vazut sensory bin-ul vostru spatial!!

    Răspunde
    • 🙂 Adevarul e ca a fost un mare hit- si a durat mai mult captusirea cu folie, restul…piece of cake, gratie stelutelor de la Camelia🙂

      Răspunde
  3. ce frumos! felicitari pentru lectioara reusita!!!!🙂

    Răspunde
  4. o calatorie la Planetariu nu aveti in plan?🙂 cred ca S va fi super incantat🙂

    Răspunde
  5. Minunata activitatea voastra despre spatiu cosmic! Imi place tare mult alaturarea de materiale atat de diferite ca textura, culoare si consistenta! Un Woow si de la mine, cu tot dragul!🙂

    Răspunde
  1. Carte Usborne: See inside the Universe | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

