Automobilul

Printre pasiunile lui S. masinile se afla in top. Adora sa stea la volanul masinii noastre sau a bunicului, sa claxoneze, iar uneori face si pozne. Acolo e cel mai fericit- ar renunta la o ora de joaca in nisip pentru o ora la volan🙂

Bucuria lui cea mai mare este sa ma joc cu el cu masinute, asa ca, atunci  cand am primit imprumut cartea Automobilul (multumim o tona pentru ea, Coca!), am decis sa o cuplez pur si simplu cu jocul lui preferat.

Automobilul- o carte de tipul „observa si invata cum sunt lucrurile facute pe dinauntru”, aparuta la ed. Prut, e foarte frumoasa si ingenioasa. Am putut sa ii arat lui S. cum este alcatuit motorul (si cu ocazia asta sa invat si eu), am recapitulat regulile de circulatie, am vazut si cum se fac accidente si cate tipuri de masini exita. Educativa chiar si pentru mine!

Am rasfoit apoi o alta carte despre masini din biblioteca noastra, care si acum il fascineaza pe S.:

Dupa aceea i-am facut hatarul si am scos oraselul de hartie cu masinutele de rigoare, pe care l-am intregit cu o frumoasa carticica plianta pe tema orasului (multumim mult, Adriana!), si am incercat sa ne jucam un pic- din pacate prea putin, pentru ca s-a sculat Cati si a cerut biberonul😦 .

Nu-i nimic, reluam, de asta nu se plictiseste niciodata!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. S. ar putea sa se ia de mana cu Andrei pentru si el este innebunit dupa masini;e in stare sa petreaca o zi doar cu masinutele (bine,implicandu-ne cand si cand si pe noi, dar mult timp singur) si trenuletele – mereu e curios sa afle cum merg/functioneaza obiectele

    Răspunde
    • O, da…eu m-am saturat de joaca cu masinute🙂 Serios, cat poate sa se joace un copil cu masinute? DOAR cu masinute? Dar cred ca stii deja🙂

      Răspunde
      • stiuuuuuuu….nu inteleg cum de nu se plictiseste de ele…..(e adevarat ca le mai schimba – dar sunt acelesi jocuri, alte nume inventate de el….)
        ma gandesc ca e bine si asa decat sa stea toata ziua la tv sau sa bata maidanul cu cine stie cine (ma rog, e mic inca, dar privesc spre viitor deja :)))

        Răspunde
  2. Si eu am aflat ataaat de multe despre masini din acea carte…si mai avem o enciclopedie mica LArousse despre vehicule.
    Si baietii mei ar da orice ca sa stea la volan:))) Ba, D. are voie uneori, intr-o parcare veche, necirculata, sa conduca din bratele lui tati , bineinteles , care oricum are mainile fff aproape de volan si picioarele pe pedale….dar D. stie ca el e la carma si e ataaat de mandru. Chiar acum, in scurta noastra vacanta, a avut ocazia sa conduca pe un mini circuit pentru copii o masina de cursa electrica (tati era in dreapta lui)….ataaaat de fericit era!!!MAi ales ca era in competitie cu alti copii :))
    Si la noi, lectiile de ffff multe ori sunt incomplete, ori terminate brusc :((( ….pentru ca Alex nu are rabdare cu noi sau il deranjeaza pe D…..ce sa facem???

    Cu siguranta ca si S. va fi un sofer stralucit la timpul potrivit🙂 !

    Răspunde
    • Daca il mosteneste pe taica-sau, cu siguranta, Dani e cel mai bun sofer pe care il cunosc. Dar asta e o mare pasiune de-a lui S., cand eram in Anglia nu ne cerea decat sa-i aducem o masina electrica, sa o conduca el (cum sunt de inchiriat in parcuri). Bineinteles ca a trebuit sa se multumeasca cu o trotineta🙂
      CE fain s-a distrat D.! Way to go!

      Răspunde
  3. Ce ma bucur ca i-ati gasit o intrebuintare asa de frumoasa cartii!

    Răspunde

Lasă un răspuns

