Planetele (2)

Lectia noastra cu planetele nu s-a treminat insa cu activitatile prezentate anterior.

Am avut cateva fise printate de aici si aici– de potrivire mai ales, unde S. a invatat cate ceva despre telecoape, astronauti, rachete si altele asemenea:

Apoi am folosit un alt set de fise la care S. a cerut muulte explicatii, asa ca am zabovit o vreme asupra lor- a fost fascinat de ciclul vietii unei stele – si cu ocazia asta a invatat si care e diferenta dintre stele si planete:

 Trebuie sa recunosc ca a fost instructiv nu numai pentru copil, ci si pentru mine- nici eu nu stiam atatea despre stele si planete! Informatiile le-am completat citind din cartea Cerul, din colectia Mica enciclopedie Disney:

 Cartea are cateva pagini foarte frumos ilustrate despre planete, sistemul solar si constelatii:

Lectia noastra a continuat si a doua zi, cu lucruri si mai distractive!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Roxana Mihaela

     /  3 Iulie 2012

    Buna Raluca! Imi poti spune de unde ai facut download la acele imagini cu astronauti, rachete, etc? Imi place foarte mult tematica, si as vrea niste printables in acest sens. Poate ma ajuti cumva..
    Multumesc frumos! Roxana

    Răspunde
    • Gata, am introdus link-urle! Uitasem sa le pun cand am scris articolul- ma bucur ca iti vor fi de folos!

      Răspunde
  2. Bună! Spune-mi, unde pot găsi pe net aceste enciclopedii? Le-am mai văzut reclama pe o revistă, dar pe net am găsit cu totul altele când am căutat! Este un site anume?

    Răspunde
    • Ma bucur ca ti-a raspuns Antoaneta! PE Blogul Colectionarului (il gasesti la Resurse in blogroll la mine) gasesti mai toate colectiile astea, oferte, reduceri, de unde le poti cumpara🙂

      Răspunde
      • mulțumesc mult! Nu văzusem comentariul Antoanetei🙂 Mulțumesc mult Antoaneta! Le-am trecut în listă pe data viitoare când merg în țară🙂

        Răspunde
  3. @ Raluca – de unde ai facut rost de materialele cu ciclul vietii unei stele; ma intereseaza si pe mine🙂
    @Floridemandarin – cartile se gasesc inca la unele standuri de ziare sau poti sa le comanzi de aici
    http://www.cartile-adevarul.com/colectia-enciclopedia-disney-15-volume-p-107.html
    (cauta linkurile pentru cartile care te intereseaza daca nu vrei toata colectia,desi ti-o recomand pe toata – este minunata!)
    mai este o colectie, eu abia acum am inceput sa o cumpar tot Disney dar mai complexa – de la Deagostini _ Disney Enciclopedia (iti dau linkul de la pagina generala, ceea ce te intereseaza este jos de tot)
    http://www.deagostini.ro/index.php

    Răspunde

Lasă un răspuns

